Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Η λίστα.

Επέσαν πάνω μου πολλά.

Δουλειά.
Κάποιο πρότζεκτ.
Μετάφραση(=άλλη δουλειά)
Να οργανώσω τις σύντομες διακοπές μου.
Να νιώσω καλοκαίρι μετά από 6μιση μήνες μιζέρια.
Η ορκωμοσία που δεν βγαίνει η ημερομηνία της κι όπως το βλέπω δεν θα πάω καν και θα πάω να ορκιστώ και να πάρω το γαμοπτυχίο στην πρεσβεία τους, απλά.
Γονείς.
Υποχρεώσεις.
Δουλίτσες που πρέπει να γίνουν σαν αυτά που σου είπα και την άλλη φορά. Γιατροί, ταυτότητες, και άλλα ραντεβού.
Μαθήματα.

Είμαι σε άρνηση.

Κάθε 2 πράγματα που κάνω, ξεφυτρώνουν άλλα 3.

Όλα μαζι.

Δεν έχω χρόνο ούτε για να κάνω μπάνιο.
Όλα βιαστικά, όλα στα γρήγορα, και η λίστα να μεγαλώνει.

Έχω φτάσει στα όριά μου και πάλι.
Δεν αντέχω.

Θέλω να κάτσω κάτω, στα πατώματα να κλαίω και να τσιρίζω.

Ωραία περνάμε.

PS. Μην μου πεις να κάνω λίστα. Είμαι η ΜΑΝΑ της λίστας, αλλά οι δουλειές δεν γίνονται με λίστες. Ούτε χρόνο φτιάχνουν οι λίστες.

7 σχόλια:

thedude είπε...

Κάμε λίστα

μισ πσαροκόκαλο είπε...

cuba libre, the cure to everything κουμέρα!

Moonlight είπε...

Χιουμοράκι ρε ντουντ...

Μις, i don't even like it. Αλλά το αλκοόλ εν μεταφράζει. :(

Disciple είπε...

Μόνο υπομονή μπορείς να κάμεις τζιαι να δεχτείς ότι κάτι που ούλλα εννα μείνει πίσω.
το σημαντικό εν το να μεν πάθεις τίποτε στην προσπάθεια να τα προλάβεις ούλλα

Triolouin είπε...

Κάμε λίστα ήταν να πω τζιαι γω :P Ήρεμα....ξέσπα να ελαφρύνεις τζιαι ένα-ένα εννα γίνουν. Άμα πάθεις υπερκόπωση ή κάτι άλλο όμως, εν θα γίνει τίποτε. Εν τζιαιν να πελλάνουμεν θέμας!

Moonlight είπε...

Εν γίνεται να μείνει κάτι πίσω. Άτε τζι εν εκανόνισα τα ραντεβού μου στους γιατρούς κλπ, τζαι άφησα τα για μετά. Εξακολουθώ να πνίγομαι.
Επίσης κατά που το βλέπω στην ορκωμοσία μου εν θα πάω. Θα πιάσω το πτυχία που την πρεσβεία τζαι κανεί. Του παπάς μου ακόμα εν το είπα. Λάβλι.

UrbanTulip είπε...

Κάνε λίστα και μην το σκέφτεσαι. 1,2,3 just do it!

Και μετά κρασιά, gin n tonic.

Ετσι παει.