Δευτέρα 26 Αυγούστου 2013

The prince and I

Δεν θα το έγραφα, αλλά το καταγράφω για να το θυμάμαι εγώ.

Είσαι σε ένα μπαράκι όπου πας για πρώτη φορά στη ζωή σου, σε μια πόλη όπου πρώτη φορά βρίσκεσαι τέτοια ώρα.
Η ώρα περνά, και σηκώνεται η παρέα να φύγει. Μένεις τελευταία γιατί πάντα κοιτάς πίσω σου αν άφησε κάποιος κάτι στο τραπέζι.
Όπως περνάς μέσα από το πλήθος νοιώθεις 2 χέρια να αγγίζουν το μέτωπό σου, τζαι ένας τύπος μες στα μούτρα σου κοντεύει παραπάνω, και ανασηκόνωντας με τα χέρια του τα λουλούδια που έχεις στο κεφάλι απαντά στο απορημένο σου ύφος: Your forehead needs to show.
Ρωτάς γιατί, και η απάντησή του είναι κάτι που μάλλον πρέπει να κρατήσεις. Για σένα. Όι για κάποιον άλλο. Για να το θυμάσαι εσύ: Because the prince is going to kiss it.
Απάντησες του ότι δεν υπάρχουν διαθέσιμοι princes και χαμογέλασες. Σου χαμογέλασε κι εκείνος, κι έφυγες.

Σου φάνηκε (κι ακόμα σου φαίνεται πολύ random, αλλά τελικά είναι καλό να το θυμάσαι πού και πού και να νοιώθεις κάπως όμορφα-είτε επειδή ήταν αστείο, είτε επειδή λεςγαμώ το, δεν θα βρεθεί εκείνος ο prince που μου ανέφερε ο random τύπος στο μπαράκι εκείνη τη μέρα, ή έστω κάποιος που να θέλει να φιλήσει το μέτωπό μου;

8 σχόλια:

Neraida είπε...

Εν τέλειες οι "out of the blue" στιγμές της ζωής μας!

Joy Tears είπε...

Όντως, το φίλημα στο μέτωπο εν μια ποτζείνες τις μικρές ρομαντικές, τρυφερές κινήσεις που μου κάμνει ο Tn'H τζιαι αρέσκει μου!

Ουφ! είπε...

ω! μήπως ήταν υποψήφιος ο τύπος τζαι εν τον επήρες είδηση;

Moonlight είπε...

Νεράιδα, είχε κι άλλη ακόμα πιο out of the blue η νύχτα, αλλά ήταν απλά αστείο τζείνο!

Joy Tears, μέτωπο, μύτη, αγαπώ τούτα τα φιλιά παραπάνω που άλλα, γιατί θεωρώ ότι πρέπει να έχεις ακόμα παραπάνω οικιότητα με τον άλλο για να τον φιλήσεις σε τόπο πιο "unexpected" που τα χείλη ή τα μάγουλα ή το λαιμό κλπ...

Oυφ, η αλήθεια δεν τον πρόσεξα αλλά δεν ήταν χάλια. Αν ήταν θα το πρόσεχα. Μήπως να σε στείλω να τον ψάξεις μιας και ήταν στην πόλη σου; :p

Black Cat είπε...

Αααχ...Φτερούγησε η καρδιά μου όπως εθκιάβασα τούτο το ποστ.
Πόσο λατρεύω έτσι ρομαντικούρες~

Άτε ρε παιδίν μου, πότε εν νε έρτει τζίνος ο πρίγκιπας μας πας το άσπρο του το άλογο...

Dreamer είπε...

ωραιος ο τυπος! να το υιοθετησω οξα εσιει δικαιωματα; για πριγκιπησσες εν σου ειπε τιποτε; εχω καππουα τωρα!

Moonlight είπε...

Κάττα, εν θέλω πρίγκιπα. Πού έννα παρκάρει το άλογο; Καλύτερα ένα από παιδί τζαι κανεί μας.

Dreamer, εν ερώτησα για δικαιώματα (δαμέ λέμε εν είδα τη φάτσα του καλά καλά!) αλλά φαντάζουμαι για χάρη του φλερτ μπορείς να το υιοθετήσεις. Αν έβρεις κορούδα με λουλούδια στα μαλλιά. Γιατί αν σηκώσεις τα πεπέ ασπούμε μπορεί να φύει τζαι κανένας αξινόστραφος που της εχάλασες την κουπ.
Για την καππούα εν έχω κάτι να πω...

Light Blue είπε...

Οοοο μα τι ωραίο τρυφερούλι ποστ. Γίνονται τέτοια τελικά; Και είχα να αρχίσει να πιστεύω ότι είναι μόνο παραμύθια και όνειρα για μας τις ρομαντικές ψυχές.