Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

Τι δείχνεις και τι μπήχνεις

Εσυνήθισες να είσαι η απρόσιτη, η ψωνισμένη, η ψηλομύτα, η "χάικλας", η τατσίζισσα είπαν σου. Έχει 9 χρόνια που το ακούεις, τζαι δείχνεις στη δεύτερη-τρίτη επαφή ότι απλά θέλεις το χρόνο σου.
Έννεν ότι ήσουν έτσι όντως, απλά για κάποιο λόγο έτσι ενομίζαν ούλλοι στην γνωριμία.

Ξέρεις ότι εν ήσουν έτσι όντως γιατί στην δεύτερη- τρίτη επαφή ελαλούσαν σου το ότι είχαν σε παρεξηγήσει, "ρε Moonlight, είσαι καλή τελικά, εν είσαι όπως ενόμιζα, είσαι κοπέλλιν". Μες στα μούτρα σου. Εχαίρεσουν γιατί ήξερες ότι είχες ένα φίλτρο. Έπρεπε να το θέλει ο άλλος να σε καταλάβει, να σε έβρει, να σε προσεγγίσει, να σε μάθει. Τζαι είχα συμφιλιωθεί με εμένα τζαι το φίλτρο μου.

Τέλος της σχολικής χρονιάς τρίτης λυκείου, έρκουνται συμμαθητές σου που την πρώτη τάξη, που τότε σε γνωρίσαν και ελέαν σου ότι "είδα σε που την ώρα που εμαζευτήκαμε πρώτη μέρα του σχολείου στην κεντρική αυλή να χωριστούμε σε τμήματα τζαι εύχουμουν να μεν ήσουν καν μες στην τάξη μου, τζαι τέλος της χρονιάς ελυπήθηκα που ήταν να χωριστούμε τελικά".

Τζαι 9 χρόνια μετά, ξέρεις ότι λόγω δουλειάς, λόγω καλύτερης επαφής με την εικόνα σου, λόγω των εμπειριών που εμάζεψες, εν είσαι ο ίδιος άνθρωπος. Τζαι ξέρεις πλέον ότι φαίνεσαι πιο κοινωνική, ότι μπορείς να χειριστείς λίες καταστάσεις παραπάνω, αν και πάντα τα σχόλια τύπου "είσαι πολλά επικοινωνιακή" άμα γίνουν κάμνουν με τζαι απορώ αν εν σε εμένα που απευθύνουνται.

Άμα όμως σου έρκεται τζι ένα σχόλιο μεταξύ σοβαρού και αστείου along the lines of άμα είσαι συνέχεια σαν να είσαι high εν λίο δύσκολο να νοιώσεις κάποια διαφορά άμα όντως είσαι high, αρχίζεις να αναρωτιέσαι.

Μετράς τες φορές που ένοιωθες πιο "ο εαυτός σου" τζαι εχόρευκες τζαι ερωτούσαν οι γνωστοί τους φίλους αν είσαι πίτα, που φίλοι εν εξέραν σίουρα αν είσαι ή όι στα ποτά σου- ενώ ήσουν μια χαρά...

Σκέφτεσαι τζείνη τη νύχτα που οι παραπάνω έχουν κομμάτια θολά, σαν να μην εσυνέβησαν ποτέ κάποια πράματα, εσύ θυμάσαι καθαρά ό,τι έγινε ενώ ήσουν παρόν, είχες τα μάτια σου 14, είχες την έννοια πολλών, παρόλο το ποτό και ό,τι άλλο παρελκόμενο έπαιξε, και ήσουν η φαουσαρκά, η μάμμα, ο μπιγκ μπράδερ. Να σκεφτείς τι θα κάμεις σε περίπτωση που κάτι εν πάει όπως πρέπει, αλλά να μεν πεις τίποτε για να μεν πανικοβάλεις τους άλλους, να σκέφτεσαι σε ποιο σημείο θα πεις ότι οκ, κάτι εν πάει καλά, να προσπαθείς να καταλάβεις τη θέση του άλλου, να μεν σε κόφτει-ειλικρινά-πώς περνάς τζαι πώς περνούν τζείνοι που είναι καλά επειδή έχει κάποιους που έννεν τόσο καλά. Έννοια. Αγωνία που προσπαθείς να μεν μεταδώσεις. Αίσθημα ευθύνης.


Τζαι εφαίνουμουν ότι ήμουν high; Επειδή τι; Επειδή εχόρευκα; Επειδή εν με έκοφτε πώς εχόρευκα; Επειδή εγελούσα με ούλλους τζαι έπινα;

Προβληματίζεσαι.

Οι φιλενάδες λαλούν σου καλύτερα να είσαι έτσι, γιατί ποιός θέλει να κάμνει παρέα με ένα άνθρωπο που έννεν χαρούμενος; Έχουν δίκαιο, έντζαι θέλω να είμαι κινηό βάρος, αλλά απορώ αν φαίνουμαι χαζοχαρούμενη, χαζοβιόλα, αππηητούρι κλπ...

Εσύ αναγώστη πώς με υπολογίζεις; Πώς σε υπλογίζουν; Πέφτουν μέσα; Ή έρκουνται τζαι λεν σου ότι άλλα έδειξες τζι άλλα έμπηξες; Διάς δεύτερες ευκαιρίες; Άλλαξες; Φκάρτην ψυχή σου ελεύθερα.

20 σχόλια:

Ina είπε...

Άκουγα παρόμοια παλιά. Πλέον ακούω γιατί να περνώ απαρατήρητη ή να φαίνομαι εντελώς βαρετή ενώ δεν είμαι. Άτε τώρα να εξηγάς. Βασικά πλέον δε με ενδιαφέρει το ζήτημα ή άποψη των διαφόρων.

ΥΓ: Ένα πλάσμα που χορεύει και πίνει θεωρείται high/snob σήμερα? Αυτό και αν είναι καινούργιο...

Moonlight είπε...

Ina μου, το ανάποδο. Νομίζουν είμαι πίτα επειδή χορεύκω τζαι περνώ καλά.

Ina είπε...

Πεεε το πήρα εντελώς αλλιώς. Αυτό δεν μου έχει τύχει.
Κοίταξε αν μόνο έτσι έχουν μπορούν να περάσουν τόσο καλά όπως εσένα, τι περιμένεις να σκεφτούν?
Θα προσποιείσαι την παγοκολώνα για να μην πουν?Αν μπορούν ας περάσουν και αυτοί τόσο καλά χωρίς βοήθεια.

Δρακουλίνα είπε...

Let go of who you used to be.Just be who you are now.
And why do you even give a fuck about what they say ρε Moonlight.
Be unpredictable. Make them wonder.

Ανώνυμος είπε...

έχει καιρό που σε διαβάζω, εμένα αρέσκεις μου που τούτα που γράφεις τζαι εν μου φαίνεσαι σνομπ, το να μεν χαριεντίζεσαι με τον καθε άνθρωπο που την αρχή τζαι να θέλεις το χρόνο σου εν απόλυτα φυσιολογικό, τζαι εμένα πάντα ελαλούσαν μου ότι φαίνουμαι σνομπ τζαι απλησίαστη τζαι έρκουνταν μετά να μου πουν οτι είχαν με παρεξηγήσει τζαι έτυχε μου τζαι τούτο που λαλείς να περνώ καλά τζαι να διερωτούνται τι επαθα αν είμαι στα καλά μου κτλ. όσπου απλά εν ασχολούμαι, είμαι απλα εγώ, τζαι αμαν είμαι σε μια παρέα τζαι είμαι σχετικά ήσυχη τζαι αμαν χορέυκω μόνη μου τζαι είμαι στο κόσμο μου τζαι περνώ καλά! εν απλά διαφορετικές πτυχές του εαυτού μου! να είσαι και να συμπεριφέρεσαι πάντα έτσι ουτως ώστε να είσαι εσύ καλά με τον εαυτό σου and others will keep up :)

Ænima είπε...

γιατί μας απασχολεί τι σκέφτεται ο καθένας είπαμε; Άκου, γενικά είμαι ο χειρότερος κριτής πρώτης εντύπωσης πάντα πάντα σχεδόν πέφτω έξω.... έτσι εκατάλαβα ότι δεν με ενδιαφέρει πως δείχνει κάποιος την πρώτη φορά που εννά τον γνωρίσω (και κατεπέκταση ούτε τι πρώτη εντύπωση διω εγώ σε κάποιον που θα με γνωρίσει πρώτη φορά) επειδή oh well οι πιθανότητες να πέσω έξω εν πολλεεεεςςς. Ναι ναι έπαθα το και εγώ με εσένα (αν και εν σου το είπα ποτέ :P)

Τώρα ξέρω σε πόσο καιρό; χμ..όχι και πάρα πολύ αλλά εκάμαμε στενή παρέα σάννα σε ξέρω 10 χρόνια, so.. τι εκατάλαβα εγώ; με χαζιοβιόλα φένεσαι με αππηιτούρι με τίποτε που τζείνα που είπες. Εννά χρησιμοποιήσω μια λέξη κυπριακή που αγαπώ, είσαι ΠΑΣΙΑΜΑΣ ρε με την καλύτερη έννοια που μπορεί να έχει η λέξη τούτη. Τζιαμέ που χρειάζεται κάμνουμε την πλάκα μας, και είσαι σοβαρή τζιαμέ που χρειάζεται πάλε και ναι είσαι πλάσμα που μπορεί να βασιστεί ο άλλος πάνω σου. Θυμούμαι μια συγκεκριμένη περίπτωση που εχρειάστηκε να με καθησυχάσει κάποιος και αποτάθηκα σε εσένα αποκλειστικά επειδή φκάλεις μια δυναμικότητα, εβασίστηκα στο βλέμμα και σε δυό κουβέντες σου και ναι ένιωσα καλύτερα εκείνη τη στιγμή.

Αυτά και σόρρυ για το σεντόνι. Απλά να είσαι ο εαυτός σου και μεν σε απασχολεί τίποτε άλλο. xx

Πρασινάδα είπε...

Tζαι εγω εχω ενα θέμα σε τούτο το τομέα. Λαλουν μου φαινουμε πολλα "σοβαρή, απροσιτη, αυστηρη, εσωστρεφης" κτλ ενω μετα λαλουν μου τελικα εν εισαι ετσι..... Που την μια εν θέλω να δειχνω κατι που δεν είμαι αλλα τζαι που την άλλη εν τζαι κάμνω οτιδήποτε (ξ)επίτηδες...

Kolona είπε...

Να σου πω την αλήθεια, δεν έχω καταφέρει να σχηματίσω ξεκάθαρη εικόνα για σένα, από τα γραφόμενά σου. Πάντως κάτι αντιπαθητικό σίγουρα, δεν το βγάζεις. Απλά δεν μπορώ να καταλάβω αν είσαι ή όχι δυναμικό άτομο. Από αυτά που λέει η Ενιμα πιο πάνω που σε ξέρει όπως κατάλαβα, μια χαρά μου ακούγεσαι.

μισ πσαροκόκαλο είπε...

Απλά και μόνο επειδή δεν είσαι όπως οι υπόλοιποι βρίσκεσαι στο περιθώριο.
Απλά επειδή ο καθένας μας ωριμάζει αλλιώς βρίσκεται στο περιθώριο από τη μάζα.

Τέτοια εντύπωση πάντως εμένα δεν μου έδωσες.

Disciple είπε...

Εξήγα μου γιατί ακριβώς σε νοιάζει τι νομίζουν οι άλλοι για σένα;
Μεν ακούεις κανενιού, μεν πιέζεις τον εαυτό σου. Η σωστή στάση σου, εν τζινη που σε κάμνει να νοιώθεις καλά με εσένα.
αυτά:)
καλημέρα:)

Moonlight είπε...

O λόγος που με ενδιαφέρει τι νομίζουν οι άλλοι είναι όχι γιατί έχω ανάγκη να με αγαπούν όλοι, αλλά γιατί εν θέλω να είμαι σαν το καρναβάλι- τη μια ντυμένη πασhιαμές, την άλλη ντυμένη τοίχος, την άλλη ντυμένη είμαι ευαίσθητη τζι αν μου επίτε τίποτε παραπάνω έννα κλαίω- τούτο εν μου αρέσκει ποτέ. Εν επειδή όπως κι αν το κ΄άμουμε εν πιο νορμάλ να ξέρεις πώς φαίνεσαι και τι εντύπωση διάς και ότι θέλεις να διορθώσεις να το δουλεύκεις, ότι σου αρέσκει να μεν το αλλάσεις. Ξέρω πχ ότι μιλώ απότομα. Προσπαθώ ενώ το δουλεύκω-γιατί εν άσχημο όντως- να προειδοποιώ τον κόσμο ότι έτσι είμαι, έτσι κάμνω συγχωράτε με, έντζαι έχω κάτι μαζί σας, γιατί στο κάτω κάτω εν θέλω να πληγώνεται ο κόσμος γυρώ μου τζαι να μεν ξέρω ΚΑΝ γιατί εγώ!

Unknown είπε...

Εν νομίζω καθόλου ότι είσουν high επειδή εχόρευκες! Κύριε λέισον πιον! Οι μνήμες οι δικές μου εν καθαρές κρύσταλλο, εν θολώνουν που το ποτό.

Μια νύχτα πριν χρόνια ήθελα να ξεδώσω, εν έπινα ποτό τότε. Ήμουν η μόνη στην παρέα που χόρευκα, εγελούσα, επέρνούσα καλά. Την επόμενη μέρα έρκουνταν και ερωτούσαν με αν εθυμούμουν τι έκαμνα. Τί να πω;

Να χαίρεσαι που μπορείς να διασκεδάζεις και νηφάλια.

Ούτε φαουσαρκά! Φαίνεται μου sweet να νοιάζεται κάποιος τζαι να ανησυχεί για άτομα που εγνώρισε πρόσφατα.

Neraida είπε...

Χμμμ εμένα αρέσκει μου που εκφράζεσαι! Που έχεις θέματα που ουσιαστικά σε ενδιαφέρουν και είσαι έντονη σε αυτά.
Κατά καιρούς ίσως σε έβρισκα πιο έντονη από ότι ένιωθα ότι χρειάζεται, αλλά εκφράζεις το δικό σου συναίσθημα, ελεύθερα.

Γνωρίζοντας σε face to face, ναι εδέσαν οι πληροφορίες. Μπορεί να είσαι περίπλοκη αλλά αυτό κάνει τα πλάσματα να είναι ενδιαφέρων.

Για μενα, γκούχου, εδώ χαμολιός.
Αλλάζω συμπεριφορές, τρόπους, διαθέσεις.

Ναι άλλην δείχνω τζιαι άλλην μπήχνω και μάλιστα απρόσμενα τζιαι άγρια. Αλλά αυτή είμαι! Δεν έχω διάθεση να το αλλάξω. Να προσέχουν/προσέχετε τα βήματά σας.
Το κλειδί είναι : Να μην υποθέτει τίποτε ο άλλος για μένα. Και να είναι οκ με τον εαυτό του πρώτα.

Να συμπληρώσω , διαβάζοντας τα άλλα σχόλια, ότι είναι καλό να προβληματιζόμαστε για την αυτοεικόνα μας και την εικόνα που έχουμε στα μάτια των άλλων. Τουλάχιστον αυτό που στο τέλος θα είμαστε να είναι κάτι συνειδητό κι όχι τυχαίο.

Moonlight είπε...

Απορώ, θέλω κάποιος να γράψει βρώμες, πείτε ρε ξιμαρισμένοι τα αρνητικά όλα!

Black Cat είπε...

Omg!!! Λες και μόλις εθκιάβασα για τον εαυτό μου, αλλά εμένα αντί για χάικλας έχουν με ως intimitating και πρίχτισσα.
Την ατάκα που σου έσυρεν η συμμαθήτρια σου άκουσα την ακριβώς λέξη προς λέξη!

Ένα να σου πω, αν και καταλάβω το πως νιώθεις καπως παράξενα για το γεγονός ότι άλλη εικόνα λαμβάνουν οι άλλοι για εσένα, μπορεί να ακουστεί κλισέ η ατάκα, αλλά...καλύτερα που εν έτσι και μεν νιώθεις άσχημα με τον εαυτό σου διότι η προσωπικότητα σου έτσι όπως είναι αφήνει να έρτουν κοντά σου μόνο τζίνοι που αξίζουν πραγματικά επειδή το θέλουν και το προσπαθούν. Ακόμα και αν τα άτομα τζίνα εν μετρημένα (εμένα προσωπικά εν ένα άτομο μόνο ως τωρά).

Και μια κουβέντα που μου είπεν ο παπάς μου, έχει και το καλό τουτο ότι οι άλλοι ξεκινούν μαζί σου με μία έτσι-και-έτσι άποψη για εσένα, επειδή μετά βλέπουν τα θετικά σου στοιχεία πιο έντονα τζιαμέ που δεν τα περίμεναν. Και σου φέρνω για παράδειγμα την Σοφία που την κάφκω ποτζί στο δικό μου το μπλογκ. Τζίνη ήταν πάντα περικυκλωμένη που φίλους και ούλοι ελαλούσαν ότι εν καταπληκτική κορούα - γιατί όντως μόλις την γνωρίσεις λαλείς τούτη εν απίστευτη. Μετά όμως που κάθεται ο άλλος να σπαταλήσει λίον παραπάνω χρόνο μαζί της ξεκινά να βλέπει ούλα τούτα τα αρνητικά της και ως αποτέλεσμα μηδενίζονται οι θετικές της αξίες. Εν για τούτο που η ίδια έκαμνεν παράπονο ότι πάντα οι κολλητές την εγυρίζαν να την καρφώσουν πισώπλατα (σύμφωνα με τζίνη...)

Δεν θα σου πω, "Μεν το σκέφτεσε" και αλλα τέτοια μπλα μπλα, επειδή πιστεύω στην αυτοκριτική και στο self-reflection. Βοηθά μας καλύτερα να καταλάβουμεν ποιοί είμαστε και τί επιζητούμεν στις σχέσεις μας με τους γύρω μας.

Moonlight είπε...

Γάτα μου μα εν τούτο που άρχισε να συμβαίνει. Νομίζουν ότι είμαι πασhιαμάς, έχω χάζι, είμαι ενδιαφέρον πλάσμα, τζαι έννα απογοητεύκουνται!

Black Cat είπε...

Εν πιστεύκω ότι εν να απογοητευτούν, δεν είσαι έτσι πλάσμα.
Μπορεί να μεν σε ξέρω προσωπικά αλλά μπορώ να σου πω πως που την στιγμή που κάθεσαι και σκέφτεσαι τα τούτα ούλα σημαίνει ότι είσαι άτομο με αυτογνωσία και συνείδηση που προσπαθεί να βελτιώσει τον εαυτό τους προς το καλύτερο - this can never fail you in my humble opinion

Ανώνυμος είπε...

εγώ εν είμαι ποττέ ο εαυτός μου μπροστά που ξένους, εχτός που 2-3 φορές, σο εν μου έτυχε. αλλά ζηλεύκω (με την καλή έννοια) την φίλη μου που εν έτσι. άφηστους να νομίζουν ότι είσαι χαζοβιόλα. που θα σε γνωρίσουν θα καταλάβουν!

Dreamer είπε...

πππεεεε, καταρχας σε τουντα "σοβαρου τζιε αστειου" μεν διας σημασια. νμζ μπορω να σε διαβεβαιωσω οτι ειπωθηκε στο αστειο. λεουνται πολλες τσιοφτες συχνα, μεν τα παιρνεις ουλλα τις μετρητις (εκαμα ορθογραφικο εννε;)
κατα τα αλλα dont worry if you are the one taking care of everyone else. you have all the fun in the next morning seeing their faces while you tell the stories they dont remember

Moonlight είπε...

(σάννα έν έχεις λέξη με τόνο κατ' αρχάς έννε;)

not fun να λαλείς του άλλου τι έγινε. μπορεί να μεν πιστεύκουν, μπορεί να ΚΑΜΝΟΥΝ ότι εν θυμούνται (annoying), μπορεί να πουν "α,ναι; εν το θυμούμαι. τζαι που λες, σήμερα..." yeah, not fun.