Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Σε λάθος μέλλοντα

Ξύπνησα στις 7:10. Ο γάτος είχε κοιμηθεί πλάι μου όλο το βράδυ. Πρώτη φορά όσο καιρό τον έχω. Σηκώθηκα στις 7:20. Του έβαλα τροφή και κρύο νερό που το προτιμά. Πέταξα κάτι ρούχα στα λερωμένα και σκέφτηκα ότι θα έπρεπε να βάλω πλυντήριο εν'όψει διακοπών τετραημέρου παραθαλασσίως. Έχω 3 λερωμένες πετσέτες θαλάσσης. Βάζω τα υπόλοιπα λερωμένα ρούχα στο πλυντήριο, βάζω σαπούνι και το ξεκινώ. Προγευματίζω. Συγυρίζω λίγα πλυμμένα πιάτα και ποτήρια. Ποτίζω τις γράστρες με τις πιπεριές στο μπαλκόνι. Ντύνομαι. Ο γάτος θέλει σημασία. Τον λυπάμαι που θα λείπω μέχρι το απόγευμα. Παίζουμε με το ποντίκι που του αρέσει τόσο να κυνηγά. Σκέφτομαι να ψήσω ένα μπιφτέκι για να φάω στο γραφείο. Περιμένω να ψηθεί διαβάζοντας κάτι άρθρα. στέλνω ένα άρθρο με μέηλ στην αποκομμένη από σόσιαλ μήδεια φιλενάδα. Χαζεύω στο τουίτερ. Στο facebook. Γυρνώ το μπιφτέκι. Βάζω παπούτσια. Περιμένω το μπιφτέκι να ψηθεί. Ετοιμάζω το ταπεράκι μου, βάζω και το μπιφτέκι μέσα, πλένω φρούτα, μπαίνουν κι αυτά στο πακέτο για το γραφείο. Βάζω κοκκινάδι στα χείλη. Κλείνω πόρτες για να μην κάνει ζημιές το γατί. Βγαίνω, κατεβαίνψ στην αυλή, ποτίζω τις τοματιές, μαζεύω και 2 ώριμες τομάτες. Σκέφτομαι ότι η κλασικά "σωστή" λέξη είναι τομάτες και ότι καλύτερα να μας το μάθαιναν έτσι στο σχολείο. Χαμογέλασα γιατί σκέφτηκα πως ούτε ο δάσκαλος θα σκεφτόταν να το μάθει στα μωρά με τ μόνο. Μπήκα στο αυτοκίνητο στις 8:35 και τραγούδησα μέχρι να φτάσω στο γραφείο. Έφτασα και περίμενα κάποιον να ανοίξει στο γραφείο.


Θα ξυπνούσα στις 7:10. Θα τον έπερνα αγκαλιά και θα ήμουν ήδη με το χαμόγελο κολλημένο στη φάτσα μου. Θα σκεφτόμουν ότι πρέπει να βάλω πλυντήριο και να φάω και να ποτίσω και να κάνω 1002 πράγματα αλλά θα επέλεγα να τον φιλήσω και να βάλω πλυνήριο πριν φύγω, να του τηλεφωνήσω να ποτίσει και να βάλει τροφή στο γατί, να φάω βλακείες από ντελίβερι. Θα τον ρωτούσα στην επιστροφή αν στα μωρά μαθαίνει τις τομάτες ή τις ντομάτες. Στο μεταξύ θα χανόμουν μες στην αγκαλιά του, θα τον ένοιωθα κολλημένο πάνω μου, να με θέλει, να σκέφτομαι την ώρα, να χαίρομαι που ξύπνησα νωρίς, να περιμένω να νοιώσω πόσο του έλειψα. Θα έκανα ντους και θα πήγαινα δουλειά ακριβώς στην ώρα μου. Στις 09:05 θα σκεφτόμουν πόσο ανάστατη είναι ήδη όλη η μέρα μου.


Ηερμία, τάξη και ασφάλεια.
Είναι 16:10 και έχω ήδη ποτίσει, μαζέψει καρπούς, πλύνει, μαγειρέψει, φροντίσει το γάτο.


14 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ε πως να γράψω εγώ σε χαζοχαρούμενο μουντ!;

Μανα είπε...

Διάβασα ξάπλωσα με το γιατρό δίπλα μου χαχαχαχαχα. έριξα δεύτερη ανάγνωση για να πιάσω το νόημα.

Moonlight είπε...

Νεαρέ, έχομεν και χαζοχαρούμενα ποστάκια. Σε παρακαλώ πολύ, σύνελθε και γράψε καμιά αρλούμπα! :p

Μάνα, και να ήταν και τίποτε άξιο δεύτερης ανάγνωσης, άσε. Πάντως γιατρός όχι, δάσκαλος ήταν είπαμε.

Disciple είπε...

θωρώ κάμνει τζιαι άλλος γατοθεραπεία:)

Φιλενάδα, πάντως...άμαν είσαι στεναχωρημένη γράφεις πολλά όμορφα.

Να μεν είσαι στεναχωρημένη, τζιαι ας μεν γράφεις.

Ανώνυμος είπε...

agapiti mou moonlight, prwta ap ola na dwkeis ta filia mou tou loulli.
2o - se perimenoun panemorfes anamniseis to be made gia na a8ymase pou na 3anapotizeis tes tomates sou.
3o - eimaste dipla sou.

Αυτομολημένη είπε...

κχμ κχμ, συμφωνω με την δεσποσυνη απο πάνω!

Moonlight είπε...

Δεσποσύνη μου ξέρεις ότι ήμουν στα πρόθυρα για ποστ με τίτλο γατοθεραπεία σε κάποια φάση; Πολλά όμορφα όι, αλλά τλχ έχω σκέψεις. Άμα είμαι καλά εν έχω. :p

Ροαμ, ο Λούλλης θα παραλάβει τα φιλιά σου όταν είναι φρόνιμος. Ξέρω το τζαι ξέρω το. ;)

Αυτομολημένη μου τη δεσποσύνη άσιλα, όξα την ακριβώς πουπάνω δεσποσύνη; :p Εσυνεννοηθήκαμε έτσι κι αλλιώς. :)

Ανώνυμος είπε...

Don't let go, never give up in such a wonderful life! -Hurts

Unknown είπε...

Επεθύμησα να σηκώννουμε με το καττί.
Όσοι εν το εζήσαν δεν ξέρουν τι χάννουν.

Αλλά μπιφτέκι που το χάραμα?

Moonlight είπε...

peripextra, προσπαθώ να το θυμούμαι συνέχεια. ;)

Χέλμουτ, όι για πρωινό βρε, για το μεσημέρι- αλλά πρέπει να ετοιμάζω το φαί μου που το πρωί να το παίρνω γραφείο όταν πηγαίνω. Καττί ρούλζ!

μισ πσαροκόκαλο είπε...

Ου μπλεξεις με καλαμαρακι..
Κατα τ αλλα, μεγαλη ψυχοθεραπεια ο γατος.

Moonlight είπε...

Μις you back? :)
Δεν ξέρω πώς τα μπλέκεις με Κυπραιάκι, δυστυχώς. :p

μισ πσαροκόκαλο είπε...

Not yet. I am having fun συη μαγευτικη Αθηνα με τους γονείς :)

Moonlight είπε...

Είμαι σίγουρη ότι είναι όλα μια χαρά... :p