Σάββατο 12 Οκτωβρίου 2013

You have reached the end of the week (9)

Επαραμέλησα το, αλλά μες στο μυαλό μου εγίνετουν αρκετά τακτικά τούτη η διαδικασία.

Τούτη τη βδομάδα χαίρομαι για τζείνη μου είμαι. Χαίρομαι για τα καλά τζαι τα κακά μου, τζαι που στα 26 ξέρω κάποια πράματα για μένα.

Χαίρομαι που είμαι απότομη τζαι φαίνουμαι ψυχρή τζαι απόμακρη γιατί έτσι εν πιο εύκολο να μεν μου δώσουν δεύτερη ευκαιρία κάποιοι. Τζείνοι οι κάποιοι εν με αφορούν έτσι κι αλλιώς γιατί βρίσκω το άσχημο να μεν μπορείς να δώσεις μια δεύτερη ευκαιρία σε κάποιον.

Χαίρομαι που μιλώ ίσια τζαι μερικές φορές μπορεί να νομίζει ο συνομλιτής μου ότι είμαι κακιά, αλλά στην τελική τα άτομα που εν "δικά μου" ξέρουν ότι αγαπώ τους, ότι εν θα περιπαίξω, ότι εν θα πω όμορφα πράματα μπροστά τους τζαι άσχημα πίσω τους.

Χαίρομαι που συνδέουμαι εύκολα, τζαι χαίρομαι που εν με ενοχλεί να πω "αγαπώ σε" τζαι να μεν έχω την ασφάλεια ότι θα ακούσω "τζι εγώ" που τον άλλο.

Χαίρομαι που μπορώ να συζητώ το ένα δευτερόλεπτο για τες μεγαλύτερες τσιόφτες, τζαι το επόμενο για θέματα που πονούν τόσο πολλά.
 
Αρέσκει μου να με γνωρίζω, τζαι αρέσκει μου να προσπαθώ πάντα να βελτιώνουμαι, να γίνουμαι καλύτερη, αλλά τζαι μέσα που τα αρνητικά μου να μπορώ να δώσω σε όσους μπορώ.

Καλό σαββατοκύριακο με πολυαγαπημένο τραγουδάκι.