Πέμπτη 20 Ιουνίου 2013

Les Sucettes

Ξέρετε την France Gall;
Όι α;
Εγώ λαλώ σας ότι την ξέρετε.
Ακούτε δαμέ.


Ξέρετε την α;
Αν έμεινε κανένας που εν την ξέρει η France Gall εκπροσώπησε το Λουξεμβούργο στην Eurovision το 1965. Και την κέρδισε.
Το τραγουδάκι πολλά απλό και συμπαθητικό με όμορφο ρυθμό.


Η France λοιπόν, ανήκε στο κίνημα Ye Ye που εμφανίστηκε σε Γαλλία, Ιταλία και Ισπανία στη δεκαετία του 60. Ο μέγας Serge Gainsbourg έγραφε τραγούδια για κοριτσούδια σαν την France και έκαναν θραύση. Γύρω στο 1966 ο Serge έγραψε το τραγούδι Les Sucettes (Τα γλυφιτζούρια) για την France και έδειξε ότι όντως ήταν ένα αθώω κοριτσούδι.

Χωρίς να ξέρετε το νόημα των στίχων μπορείτε να φανταστείτε πόσο αθώο είναι το τραγουδάκι μόνο και μόνο από το video clip. (το οποίο δεν μπορώ να κάμω embed εδώ)

Εν ολίγοις το τραγούδι λέει για την Άννι που της αρέσουν τα γλυφιτζούρια με γλυκάνισσο και η οποία όταν νοιώθει το ζαχαρένιο σιρόπι να τρέχει στο λαιμό της είναι σαν να βρίσκεται στον παράδεισο...
Εμένα άρεσε μου το τραγούδι γιατί κάμνει ωραία παρήχηση les sucettes a l'anis d'Annie κλπ, και γιατί ακούγεται χαρούμενο. 

Τούτα ούλλα βέβαια εν μπορώ να τα αντιπαραθέσω μέσα μου με τούτο, τούτο ή τούτο γα παράδειγμα. Απλά για να προλάβω τη σκέψη σας.


5 σχόλια:

Πρασινάδα είπε...

Εγω θυμουμαι την συμμετοχή στην Γιουροβίζιον. Εννοείται ότι δεν υπήρχα καν τότε στον μάταιο ετούτο κόσμο αλλα θυμουμαι που το εθωρουν πιο μετα σε αφιερωματα γιατι εν πολλά χαρακτιριστικό νομιζω για Γιουροβίζιον της τότε εποχης.

Anti-Christos είπε...

Κι εγώ την ήξερα... ;)

Pelloplasma είπε...

Στα βίντεο που έβαλες ούλα έχουν κάτι για υπονοούμενο (οκ, κάπως πολλά εμφανές υπονοούμενο αλλά πάλε)
Το 3ο όμως (Khia - My Neck My Back (Lick It)) που πρώτη φορά το ακούω εν κάπως wtf? Εθυμίσαν μου που τζίνα τα square dance πράμα που σου λαλούν τι να κάμει αλλά για πορνό :P

Η France εν πολλά συμπαθητική πάντως.

SKonte είπε...

endiaferon pantos

Ανώνυμος είπε...

εν μπορώ να σου περιγράψω πόσο ενεκάτσιασα χωρίς να καταλάβω λέξη που το τραούδι. έπρεπε να έχει συγκεκριμένη ειδοποίηση για την περιπαίχτρα επειδή ξέρεις πόσο φρικάρω.