Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Γενέθλιο

Πέρσι έτσι καιρό είχα τελειώσει την απονεύρωση του δοντιού 26, και είχα πάθει μια ωραιότατη μόλυνση και η φάτσα μου ήταν παραπλασμένη. Να φανταστείτε πέρσι έτσι μέρα επήα στον απονευρωτή μου το πρωί, το μεσημέρι και το απόγευμα. Ναι, 3 φορές.

Φέτος, πριν μια βδομάδα είχα ένα φόο ότι ήταν να κάμω γενέθλια με έρπη στα χείλη. Έφκαλα μια φορά που ήμουν δημοτικό, τζαι επερίμενα ότι ήταν να φκάλλω κάθε χρόνο. Τζαι τελικά πάνω που 10 χρόνια μετά έφκαλα 2 φορές τη μια πίσω που την άλλη. Τελικά ο έρπητας έσβησε, και άναψε το τσιγάρο δώσ μου φωτιά η φαρυγγύτιδα. Σαββατοκυρίακο σπίτι. Δευτέρα γιατρό. Απολογισμός: αντιβίωση, 2 ινχέιλερς, σπρέι για το λαιμό, παστίλιες, 2 σιρόπια, παυσίπονα, βιταμίνες. Πέμπτη πάλε στη γιατρό.
Λαλεί έτσι εν η φαρυγγίτιδα. Μπορεί να περάσει η αρρώστια αλλά ο λαιμός να πονεί 3-4 μέρες μετά. Πομονήν. Έχει τζαι ένα τσιανς να μεν με πιάνει καλά η αντιβίωση μου, αλλά έννα δούμε. Στο μεταξύ ούτε δουλειά πάω, ούτε τίποτε. Το τρέινινγκ μου ακυρώσαμεν το, να πάω αρχή του χρόνου μάλλον αντί τωρά.

Επήρα το απόφαση. Τα γενέθλια μου δεν με παίρνουν πλέον 1η Δεκεμβρίου.
Θα τα αλλάξω. Πότε να τα βάλω; Ήταν καλή ημερομηνία ρε παιδί μου, εθυμούμουν τα ως τζι εγώ! Κρίμαν... Αλλά αφού δεν μου κάθουνται...

Επειδή ούλλοι θέλετε να μου κάμετε δώρο, ξέρω το, θέλω να πάτε όσοι μπορείτε να δείτε τούτο γιατί εγώ δεν θα τα καταφέρω όπως το βλέπω.
Εν ξέρω αν εν καλό, αλλά ο Οικογενειακός Προγραμματισμός δουλεύκει πολλά τόσα χρόνια, τζαι τα παιθκιά που είναι εθελοντές εκεί κάμνουν το με την καρθκιάν τους. Τζαι αξίζει τους η στήριξη.

Καλό Σαββατοκυρίακο, περνάτε καλά τζαι για μένα που είμαι γιορτάρισσα τζαι δεν.....

29 σχόλια:

μισ πσαροκόκαλο είπε...

καλημερα κ χρονια πολλα! ρε, λιγο υποποτο ολο αυτο το χαποσιροπομανι για μια φαρυγγιτιδα...

Rania είπε...

βασικά φέτος I understand how you feel γιατί και εγώ ήμουν εγχειρισμένη στα bday μου!
Εν πειράζει όμως..εννά περάσει και μετά you can celebrate όπως θέλεις!

Αν θα τα αλλάξεις προτείνω 1η του Ιούνη. Πάλε θυμάσαι το και είναι και καλοκαίρι εν παίζει (πολλά) να είσαι άρρωστη..

Mana είπε...

Χρονια σου πολλά τζαι ό,τι ποθείς. άμαν είναι αρρώστιες που περνούν εύκολα μην κάτσεις να χολοσκάς.
αν σε βολεύκει βάλε τα γενέθλια Μάιο. εν πολλά κάλος μήνας κάμνεις πάρτι στον κήπο φέρνεις τζαι φουσκωτό.

Sike είπε...

Happy World AIDS Day!

Ανώνυμος είπε...

Περαστικά σου τζαι Χρόνια Πολλά!!! Οι αρρώστιες δεν μας πτοούν, άντε να χαλάσουν λίγο τη ψυχολογία μας. Κράτα καλά, τζαι μόλις σου περάσει η φαρυγγίτιδα έβκα έξω με τους φίλους σου να γιορτάσεις τα γενέθλια σου.
Αν το αναλύσεις μια ημερομηνία είναι....

Έρπη στα χείλη φκάλω τζαι εγώ κάθε χρόνο! Νομίζω πολλές φορές παίζει ρόλο τζαι το άγχος που έχουμε...

ΣΜΙΛΙ ΤΩΡΑ είπε...

Χρονια πολλά και περαστικά!

marilou είπε...

Χρόνια σου Πολλά!
Είπα σας το πως εκκολήσαμε ούλλοι μέσα που τα μπλογκ!

Moonlight είπε...

miss, είναι αντιβίωση και σιρόπι για το βήχα. επίσης 2 ινχέιλερς για το βήχα τον αλλεργικό (σε στυλ άσθμα), σιρόπι για το λαιμό φυτικό, σπρέι αντισηπτικό για το λαιμό, και παστίλιες και για ανακούφιση, παυσίπονα για τον πόνο, και βιταμίνη c....
Δεν είναι τόσο ύποπτα αν τα σκεφτείς, φαντάσου ότι δεν είμαι και πολύ των φαρμάκων! :p

Ράνια, καλοκαίρι εν μου αρέσκει. Βαρκούμαι τα μπιτς πάρτις. :p Εν με πειράζει που έτυχε μια φορά, αλλά γιατί 2 χρονιές συνεχόμενεςςςς;;;;

Μάνα, αν είχα τζαι κήπο θα το εσκέφτουμουν για Μάη...ακούεται καλό. Τζαι αγαπώ τα φουσκωτά!

Σάικ, να σας ζήσουμε, να μας χαίρεστε!

Heat, έτσι έκαμα πέρσι. Φέτος βαρκούμαι πάλε να κανονίζω ποστ ντέητεντ γενέθλιο... :S

Σμιλί, το συντομότεροοοο!!!!

Μαριλού, πΚοιός με κόλλησε εμένα ΤΩΡΑ να μου πείτε!!!!

Θενξ έβριμπαντι!

Dementia_Inc είπε...

Να τα μεταφέρεις στις 3 Ιανουαρίου.

postbabylon είπε...

happy bday and perastix dude!

Πρασινάδα είπε...

Χρόνια Πολλά!!!!! Πάντα με υγεια τζαι οτι ποθείς ρε!! :)))))))

Περαστικα! Επερασα τα την προηγούμενη εφτομαδα.....Σκεφτου θετικα...δημιουργεις αντισώματα! :))

Moonlight είπε...

Dementia, του επόμενου έτους, όχι του προηγούμενου. Μην παρεξηγούμαστε! :p

Ποστ, danke dude!

Πρας, υγεία, ξαναπέ το τούτο. Μισώ τα κρυολογήματαααα!!! ΠπιΕς: επέρασα σε μια φάση που αψιουρίζουμαι κάθε 5 δευτερόλεπτα πλέον!

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά και Καλά αγαπητή! :)

Leni είπε...

Χρόνια σου πολλά κορού, τζαι του χρόνου με υγεία..!! χεχε

Nonis είπε...

περαστικά σου τζαι χρόνια πολλά!
υγεία τζαι πάλε υγεία...

υ.γ. όσο για τα γενέθλια προτείνω να μεν έχεις μόνο μιαν μέρα συγκεκριμένη, αλλά όποτε σου κάμνει κέφι να τα γιορτάζεις... :ρ

Neraida είπε...

Χρόνια Πολλά κι ευτυχισμένα!

Ως αστρολόγος (σου) εισηγούμαι να αφήκεις τα γενέθλιά σου τζιαμέ που ένουν.

Απόλαυσε τη μέρα, όπως και να είναι και μπορείς να τα γιορτάσεις όποτε κι όπως θες.

Να φανταστείς εγώ ακόμα θα γιορτάσω τα 40χρονα μου. Ήταν τόσο περίεργη κι αλλόκοτη χρονιά για τα άτομα γύρω μου που τελικά αποφάσισα να τα γιορτάσω στα 41. ( τούτον που λαλούν είδες ο θεός την παραξενιά μου... )

by the way... εγιόρτασα τα και 5-6 φορές, ξεχωριστά με κάθε άτομο που ήθελα να κεράσω ;-)

Ανώνυμος είπε...

na 3ekinas tes vitamines kalo 2-3 vtomades prin :D:P na miniskeis spiti esoklisti na men kollas tipote!

Alla in any case,
Na ziseis agapiti moonlight, na eshieis panta xares kai epityxies kai ws gnoston, panta ygeia se sena je stous agapimenous sou.

Ανώνυμος είπε...

χρόνια σου πολλά παιδί μου! ξέρω το ότι ήλπιζες να θκιαβάσω το ποστ μπροστά που εσένα ή την αρφή μου για να μπείξω τις παουρκές που εννά άννοια το λίνκ τζιαι να γελάτε -.-
πάντως, εγώ ελπίζω να είσαι καλύτερα ως αύριο τζιαι να πάει καλύτερα το σαββατοκυρίακο σου! ξέρω το εν πολλά άσχημο να είσαι άρρωστος στα γενέθλια σου! έπαθα το! αλλά ο Δεκέμβρης εν καλός! εν η αρκή του Χειμώνα :) μεν το αλλάξεις :Ρ

TwistedTool είπε...

@Nonis: μεν προτείνεις έτσι πράματα τζιαι τούτη η πελλή εν ικανή να γιορτάζει κάθε μέρα τζιαι να απαιτεί τζιαι δώρα συνέχεια! :D

@moonlight: Χρόνια σου πολλά τζιαι καλά τζιαι περαστικά τζιαι ό,τι ποθείς τζιαι πέρκει γιάνεις (σωματικά τζιαι ψυχολογικά) :D Φιλούθκια!

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά τζιαι περαστικά σου!! :/

Moonlight είπε...

Νονή, έννεν καλά έτσι, πρέπει να εν ενήμεροι οι θαυμαστές/συγγενείς/φίλοι να μου φέρνουν ΔΩΡΑ!!!! :p

Νεράιδα, εγώ θέλω να γιορτάσω τα 22 μου φέτος. Έτσι νοιώθω! Μετρά; (είμαι 25).
Συνήθως κι εγώ έτσι κάμνω, γιορτάζω με κάθε άτομο ξεχωριστά, αλλά πέρσι που το έκαμα με ούλλους τους άγνωστους μεταξύ τους φίλους μου, ήταν μεγάλο σουξέ και είπα αν κάμω κάτι φέτος, πάλε έτσι θα κάμω!

Roam μου, βιταμίνες πίνω ούτως ή άλλως, τζαι τρώω τζαι πολλά φρούτα τζαι καλό φαί. Απλά ήταν να μεν με έβρει... :S

Περιπαίχτρα, τι έχει το λινκ; μια χαρά ένι! Να πάεις να το δεις τζι εσύ! Κύριε ελέησον, έντζαι εν 5 που είσαι!

ΤΤ, μα τι καλός που είσαι! Μα ήξερες με τζαι παλία; Στο σχολείο στες φανέλλες που εκάμναμε τέλος της χρονιάς εζωγραφήσαν με με φίμωτρο τζαι ζουρλομανδύα. :S Ποιός σε έβαλε πάνω; :S

Χρόνια μας πολλά έβριμποντι! Να ζήσουμεεεε! :)

Ανώνυμος είπε...

απονευρωτής όπως λέμε αποχυμωτής; :ζ

Χρόνια πολλά ντήαρ :)

Alisavou είπε...

E Happy 22nd Birthday j pou mena kalo! ;p
H fariggitida en ksylo pou thelei.. kick its butt!

Neerie είπε...

στην περίπτωση σου η καθιερωμένη ευχή διαφοροποιείται: "να ζήσεις moonlight και χρόνια υγιή τζαι πέρκι ξορτώσεις να γιορτάσεις κάποιαν ημέρα γενεθλίων δίχα πόνους - μεγάλη να γίνεις με άσπρα μαλλιά, παντού να σκορπίζεις της γνώσης το φως και όλοι να λένε ζητήται γαμπρός!"

το τελευταίο ήταν bonus

όσο για την ημερομηνία, μπορείς να τα αναβάλλεις ρε για κανένα μήνα πιο μετά, αναλόγως κατάστασης

περαστικά και χρόνια πολλά και καλά :)

Raindrops είπε...

Χρόνια καλά και ευτυχισμένα Moonlight μου!!! :))

Ουφ! είπε...

περαστικά σου και χρόνια πολλά!!! :-)

Grouta είπε...

Κορη περαστικα!

Α! τζαι Χρονια πολλα τζαι καλα!

kaisi είπε...

περαστικά κόρη..

@Neerie: "και όλοι να λένε ζητήται γαμπρός!" ααααααχαχαχαχαχαχαχα
Θα το κοπιάρω ας σουν ας ποσιπολ!!!

Moonlight είπε...

Ινβ, ναι, το ίδιο πράμα ακριβώς! (αφού τούτη εν η δουλειά τους! μόνο απονευρώσεις κάμνουν!) εν πιο περιγραφικό το απονευρωτής παρά το endodontist ορ σάμθινγκ.

Αλισαβού, ευχαριστώ ΤΖΑΙ που δαμέ...

νίρι, εσυγγυνήθηκα πολλά με το ποίημα. είπαμε, είμαι άχρηστη, εν ξέρω να απαντήσω έτσι, αλλά είμαι πολλά θένκφουλ!

Ρέιν μου, όπως το λές. Καλά, τζι όσα τζι αν ένι.

Ουφ, μερσί μποκού.

Γρούτα, με τη σειρά που τα είπες!

Καϊσούδι, ακόμα εν επέρασε τέεεεελεια... εν πιάννουν οι ευχές πάνω μου αλόπως!