Κυριακή 4 Σεπτεμβρίου 2011

Αρρώστιααααα!

εδώ και καιρό σκέφτουμαι τι θα ελάλεν ένας ψυχολόγος αν του ελαλούσα ό,τι μου εκατέβενε.
Εν κάμνω σκέψεις βαθειές, εν φιλοσοφώ πράματα, εν είμαι καταθλιπτική (νομίζω)....

Απλά έχω (νομίζω) έμμονες ιδέες.

Ως τωρά είχα συνειδητοποιήσει ότι άμα πάω να ψουμνίσω ρούχα κλπ, τζαι δω κάτι τζαι αρέσει μου, αλλά δεν το πιάσω για κάποιο λόγο, γίνεται μου έμμονη ιδέα. Αν το δοκιμάσω τζαι δεν μου κάμνει ή απλά δεν μου αρέσει πάνω μου είμαστε εντάξει. Αν απλά εν το πιάσω, σκέφτουμαι το για το υπόλοιπο της ημέρας, τζαι προσπαθώ να μεν πω τίποτε σε κανένα...τζαι την νύχτα που ππέφτω να τζοιμηθώ, σκέφτουμαι το τζαι κάμνω σχεσιο πότε θα μπορέσω να πάω να το αγοράσω, τζαι τι θα κλαμω αν δεν το βρίσκω την επόμενη φορά, κλπ... Τζαι μετά τζοιμούμαι για να το ονειρευτώ. Ότι το δοιμάζω, ότι το αγοράζω, ότι το φορώ τζαι κυκλοφορώ, ότι το συνδυάζω με τα υπόλοιπα πράματα που έχω...
Ποττέ εν πάω πίσω να το πιάσω. Μια φορά το έκαμα μόνο, για μια μαύρη δερμάτινη φούστα μίνι, και δεν το μετανοιώνω... Αλλά αντί να το δω κάθε φορά ότι ούτε η ίδια δεν ακούω τον εαυτό μου τζαι να υποκύψω στις σκέψεις μου, τζαι να πω κανεί, κάμνω το ξανά τζαι ξανά...

Προχτές, εσυνηδητοποίησα ότι πλέον, τούτο το πράμα παθαίνω το τζαι με το φαί. Άμα είμαι με κάποιον που πεινά τζαι θέλει να πάει να φάει, εν μπορώ να μεν φάω τζι εγώ. Άμα πάω σε ένα τόπο που μου αρέσκει πολλά ένα συγκεκριμένο φαί που κάμνουν ή γλυκό, εν μπορώ να μεν το παραγγείλω.
Κάθε φορά λαλώ κανεί, κάθε φορά λαλώ έφαα πολλά, εν έπρεπε να φάω έτσι, εν εχρειάζετουν να παραγγείλω.... τζαι κάθε φορά δεν αντέχω, τζαι παραγγέλλω. Αν δεν το κάμω, πάω σπίτι μου τζαι τρώω ότι έβρω μπροστά μου, τζαι θορώ το τη νύχτα όνειρο, τζαι φαντασιώνουμαι την επόμενη φορά που θα πάω να φάω το συγκεκριμένο πράμα...

Είμαι άρρωστη γιατρέ; Όι τίποτε άλλο, πρέπει να κάμω δίαιτα γιατί παντρέυκεται ο ξάδερφος του χρόνου (ο οποίος πιστέυκω ξέρει ποιά είμαι, θκιεβάζει το μπλογκ κλπ...χμμμ, χμμμ...) τζαι δεν γίνεται να γίνει τούτο το πράμα αν συνεχιστεί η κατάσταση τούτη με το φαί...

9 σχόλια:

Δρακουλίνα είπε...

Μακάρι ναν τούντα πράματα που συζητά ο άθρωπος στους ψυχολόγους.
Παθαίνω τζιαι τα θκυο. Ειδικά όμως με τα ρούχα.

Ανώνυμος είπε...

pa8ainw to je gw se kapoio va8mo touto me to fai alla je me information diladi an den 3erw kati en na spasw ospou na to ma8w.

e nta3ei...exoume llion ocd, xaras to prama!

Rosa Damascena είπε...

Καλά εν το συζητώ...Επίαν για κρέπα οι άλλοι... εθώρουν την εξαναθώρουν την... Τζαι παν να φιουν που το κατάστημα στο τέλος(ήταν στο χέρι που τις επιάσαν) τζαι λαλώ της κοπέλλας που τις έκαμνε να κάμνετε τζαι μικρές για εμάς που απλά θέλουμεν τες για τη λιγούρα... Τζαι έκαμε μου μίνι κρέπα!! Λαλεί μου ζητά μας τζιάλλος κόσμος!!!

Anw όμως, συμπάσχουμε!!!!! Καλή δίαιτα!!! Ως τα Xριστούγεννα σε θέλω fit!

Muahahaha ξάδερφε φανερώσου!! Έσhεις βάσιμες υποψίες;;;;; χαχαχα

Πρασινάδα είπε...

Γιατρός κανονικός εν είμαι, αλλά όι νομίζω εν είσαι άρρωστη....

(Νομίζω) αποφάσισα το να αρχίσω δίαιτα...τζόιν δε κλαμπ....για να φάεις τζαι αμερικάνικα του χρόνου που θα έρτεις για το ρόουντ τριπ!! :)

Πατάτα είπε...

Exei dikaio i drakoulina. Ego pou pao psixologo sizito kirios gia tous antres pou en exo. Kalitera na esizitoun gia ta fagia !
ouffou

H ΦΑΟΥΣΑ! είπε...

enen tpt men to skeftese kori...oulles exoumenta touta eite se pio entono i pio alavri bathmo:)

fefkw paw na piasw tzinta papoutsia pou edokimasa tzi'epienan mouuuuuuu!!

Ανώνυμος είπε...

παθαίνω τζιαι τα 2. ακόμα σκέφτουμαι το τζιν που είδα κάτω λευκωσία πέρσι τζιαι εν το έπιασα -.-

kaisi είπε...

Παθαίνω το Ακριβώς το ίδιο. Αλλά πάντα πάω πίσω να γοράσω ότι μου καρφώθηκε. Γιαυτό δεν πάω ποτέ ψώνια αμαν ενεχω λεφτα. Ουτε εκατάφερα ποτέ να αντισταθώ σε φαι

Ερυκίνη είπε...

ούτε εγώ είμαι ακριβώς γιατρός, αλλά τούτον εγώ λαλώ το λιξιό (είμαι που τες μεγαλύτερεσ λίξισσες τζαι ξέρω) τζαι το λιξιόν από όσο ξέρω έννεν μέσα στον κατάλογο του ψυχολόγου :)))

κόρη παρέτα τες δίαιτες:))) εν εκατάλαβα γιατί κάμνουμεν δίαιτες για γάμους. έτσι τζιαλλιώς το σόιν μου ξέρει πόση είμαι !!!! χιχιχιχι