Τετάρτη 27 Απριλίου 2011

Πάσχα 2011- η ποικιλία που ΔΕΝ έφαγα

Χρόνια μας πολλά.

Επέστρεψα σήμερα στην πόλη και το νετ.

Τον υπολογιστή άναψα τον μόνο για να φορτίσω λίο το mp3 player που έβαλλα να ακούω μουσική ούλλη νύχτα που εν ετζοιμούμουν. Περιμένωντας είδα τζαι 2 έργα. Το ένα είχα το μισοδεί ξανά, το άλλο εξεκίνησα το 2 φορές αλλά εκόλλαν το dvd οπότε δεν το είδα ποττέ.

Τυχαία ήταν του ιδίου σκηνοθέτη, εν το έξερα. Boyle, εγγύηση ρε κουμπάρε. The beach, τζαι Trainspotting.

Ο DiCaprio, παρόλα τα παιδικά τραύματα με τον τιτανικό ίσhιωσε ύστερα, έκαμεν καλά έργα. Που τζίνα που είδα, μόνο το Revolutionaly Road εν μου άρεσε. Τζαι ο McGregor, εν έξερα ότι μου άρεσκεν ως τωρά. Μάλιστα. Εβοήθησεν ο καθαρός αέρας.

Εν ετζοιμήθηκα πάνω που 5 ώρες καμιά μέρα, ήταν υπερβολικός ο ψόφος στα 1275 μέτρα για να τζοιμηθεί πλάσμαν.

Εκάμετε καλόν πάσκαν; Να σας κολάσω να μου πείτε κανένα ευτράπελο όξα όσοι είχετε να πείτε, είπετε τα; (κάτι για παπα σπόνσορες, κάτι για σιεφταλιά κλπ...).

Οι φωτογραφίες εν πριν ένα μήνα στην αυλή που ήμουν τζαι τωρά. Ούλλη η διαδρομή ήταν ανθισμένες αμυγδαλιές, μηλιές, και άλλα τέθκια όμορφα. Κκεραζιές ακόμα. Έτσι για να μεν μας κοντράρουν μερικοί μερικοί!

Cheers people!

9 σχόλια:

Πρασινάδα είπε...

Πολλά ωραίες οι φώτο, πολλά όμορφες οι ανθισμένες αμυγδαλιές!

Συμφωνώ για τό "ίσhιωμα" του Ντι Κάπριο τζαι ούτε εμένα μου άρεσε το Ρεβολούσιοναρι ρόουντ. Τούτα που είδες ήταν καλά;; Ψάχνω νέες ταινίες για να δώ.

Είχαμε κάτι άλλα αστεία/τσόφτες το Πάσχα... αναμένετε ποστ σύντομα :)

Moonlight είπε...

ου, είσαι τζι εσύ απαράδεχτη σαν εμένα! εν τες είδες τούτες τες 2 δηλαδή;
Εμένα αρέσαν μου τζαι οι 2 πάντως.
Επίσης αν δεν είδες, δε το the boat that rocked.

Πρασινάδα είπε...

οκ θα τες βάλλω στην λίστα!! Κόρη εσύ είσαι Κύπρο αλλά σαν να τζαι ζείς με τάιμ ζόουν Αμερικής οξα εν η ιδέα μου;

Ανώνυμος είπε...

Χριστός Ανέστη! Χρόνια Πολλά και Καλά!
Δε σου κρύβω ότι ζήλεψα και θα ήθελα να ήμουν εκεί...Παρά το κρύο!
Καλή σου μέρα!

Δρακουλίνα είπε...

Welcome back!
Το 'The Beach' ήταν που τες άσιημες ταινίες που είδα ever αν τζιαι με τον Boyle εν έχω πρόβλημα.

Κατα τα άλλα οι φώτος εξυπνήσαν μου έντονα την ανάγκη να τραγουδίσω "Ετίναξε την ανθισμένη αμυγδαλιάαααααα" :)

postbabylon είπε...

κόρη μα είσαι στα Τροοδα;:-)
έσασεν πολλά ο ντικάπριο!

Εμέναν είπαμουν μου για μιαν ιταλίκη πολλά καλή ταινία, το habemus papam, ακόμα να την δω...

Moonlight είπε...

Prasinada πιάννουμεν ούλλα τα τάιμ ζόουνς εμείς, είμαστεν ιντερνάσιοναλ. Όι ρε, έτο είχα πολλά ποστς να θκιεβάσω που τες μέρες που έλειπα, εν επρόλαβα να catch up το απόγευμα, έτσι εσυνέχισα τζαι τη νύχτα! Εξάλλου, είμαι άνεργη, έννεν τζαι πως επνίουμουν στη δουλειά!

Ευαγγελία χρόνια πολλά, και μακάρι να μας βοηθήσει ο Θεός που τα βλέπει όλα και ξέρει τι είναι το σωστό και το δίκαιο. Πάντως λίγες μέρες μακριά είναι ό,τι πρέπει μια στο τόσο.

Δρακουλίνα ΜΑ ΓΙΑΤΙΙΙΙ;;;; Εγω είχα την δει τζαι πιο παλία, αλλά άρεσε μου πολλά! Έχει ωραία σκηνοθεσία, ωραία μουσική, εν ωραίο το δενάριο, εν ωραία η ιστορία, έχει μια καλή κατάληξη κλπ!

Ποστ, αν και φακκούν μου τα ιταλικά θα την γυρέψω κάποια στιγμή. Κατά τα άλλα ήμουν στο Τρόοδος, όι ΠΑΝΩ στο Τρόοδος, αλλά σε ένα άλλο χωρίο. Το υψόμετρο είναι hint.

Πάντως κόσμε ΔΕΝ είναι αμυγδαλιές τα δεντράκια μου, είναι χρυσομηλιές!

postbabylon είπε...

Pedoulas 4 ever:-)

Moonlight είπε...

Μπα, ο Πεδουλάς εν στα 1100. Εφάαμεν τον! :p