Παρασκευή 26 Φεβρουαρίου 2010

Dirty Granny Tales

Εψές έθελα να φκω έξω (εν με κανεί η ανεργία μου, θέλω τζαι έξω εγώ), αλλά η μοναδική μου παρέα ήταν να πάει σε μια παράσταση που μου είπε να πάω αλλά -apparently- δεν εκοίταξα καλά να δω περί τίνος πρόκειται, και απλά είχα δηλώσει ότι δεν με ενδιαφέρει. Τελικά εν όψει μοναξιάς, αποφάσισα να ακολουθήσω.
Η παράσταση ήταν των Dirty Granny Tales. Αν ακούσετε ποτέ για τους Tiger Lillies, εν παρόμοια φάση. Underground μουσική, πολλά ενδιαφέροντες ήχοι, σκηνοθετημένοι μουσικοί-χορευτές-ηθοποιοί, οι χορευτές φανταστικοί, κούκλες πoυ στοιχιώνουν, ωραίος συνδιασμός animation με ούλλα τούτα, τζαι έτσι διαμορφώνεται ένα σκοτείνο παραμύθι.
Αν είσαστε Αθήνα ως τες 14 Μάρτη, συστήνω σας το. Για άλλες πόλεις κοιτάζετε εδώ, εδώ ή εδώ.

2 σχόλια:

Sindrimin είπε...

cool! Aκούεται πολλά ωραίο!
...Να ευχομαι να περάσουν τζιαι που ποδά οξα χαραμίζω μια ευχή;

Moonlight είπε...

Sindrimin μου, είμαι σίιιιουρη ότι ήταν να σου αρέσει, αλλά εν φάση πολλά πειραματική τζαι εν νομίζω να έρτουν. Μόνο που τούτη την άποψη εν χαράμισμα, γιατί κατά τα άλλα ήταν φανταστική παράσταση, concept, δουλειά, κλπ. :)