Τετάρτη 18 Σεπτεμβρίου 2013

Post Summer Post

Ένα σκατοκαλόκαιρο.
Που τελικά εν θα το άλλασα με τίποτε.
Ένα σκατοκαλόκαιρο με πολύ κλάμα, ελάχιστες διακοπές, ακόμα λιγότερη ξεκούραση, αλλά γεμάτο μέρες και νύχτες με φίλους, με παρέες, με ποτά, με συζητήσεις
Με αγάπη.
Όχι αυτήν την αγάπη που νομίζαμε πως θα είχαμε, αλλά άλλην, αυτήν που βρήκαμε στην πορεία. Αγάπη που περίσσευε από κάποιους, και μας περίσσευε κι εμάς.
Ένα καλοκαίρι σε διάφορα λοκέισιονς. Από το στέκι στην παλιά Λευκωσία, στα δρομάκια της πόλης, στη φάρμα, στη βεάκη, στο φράγμα, στο αυτοκίνητο, σε παραλίες, σε βουνά, σε σπίτια, στο αεροδρόμιο. Ήταν άραγε ένα σάιτ σπεσίφικ θέαμα; Θα μας κρατήσει; Μέχρι πότε;
Τζαι ξανά, μετά που χρόνια, το καλοκαίρι τελειώνει με αποχαιρετισμούς. Φιλικούς τούτη τη φορά. Εν το συνήθισα ποτέ. Κι αν αγνοούσα ό,τι ένοιωθα όσο ήμουν εγώ τζείνη που έφεφκε, σκεπτόμενη τι έχω να κάμω με την άφιξή μου στον προορισμό μου, τωρά που είμαι αυτή που μένει πίσω καταλαβαίνω πως ήταν για τους υπόλοιπους. Είπε μου κάποιος να μεν λαλώ πονεί. Να λαλώ εν απλά στενάχωρο. Αλλά η στεναχώρια πονεί, έννε;
Εσαντάνωσες μας, καλοκαίρι 13. 
Αγαπημένοι μου R, P, D, P, A, Γ να'στε καλά εκεί που θα είστε. Καλοί μου Α, Α, Α, L, F, μεν μου χαθείτε. Ήσασταν οι πιο όμορφες στιγμές, μουσικές λόγια, τόποi, φάτσες και χαμόγελα του μεταλλαγμένου μου καλοκαιριού.

11 σχόλια:

Αυτομολημένη είπε...

Γλυκόπικρα αξέχαστο. :) Xxxx

μισ πσαροκόκαλο είπε...

Και μετά μου τα χώνεις που θέλω Χριστούγεννα...

Moonlight είπε...

αυτομολημένη, η ψυχές μας το ξέρουν... αλλά στο τέλος χαμογελούι ρε! :)

Μις, μα κι εγώ θέλω Χριστούγεννα! Απλά όχι χειμώνα!!!!

Ανώνυμος είπε...

En pio wraio epdi en eperimenes na t peraseis etsi! :) to kalokairi enen g 3ekourasi!! en g 3enyxtia j voltes! :)

Moonlight είπε...

Peripextra, έβαλα σε T εσένα. Τώρα να σε κάμω P. Καλή αρχή, έννα σε δω πριν φύεις;

Unknown είπε...

Αυτήν την ανάρτηση.. Την αγαπώ!
Moonlight είσαι φοβερή. Τα αισθηματα ειναι αμοιβαια. Θα ερθουν και καλυτερα καλοκαιρια. Το πιστευω.:)

Moonlight είπε...

Μικρό Α μου, καλό ακαδημαϊκό έτος! :)
Eννοείται ότι θα έρθουν καλύτερα καλοκαίρια, αλλά τζαι τούτο που επροδιαγράφετουν καλό, έμπηξε μας την, τζαι πάλε εκάμαμε το όμορφο. Πόσο μάλλον άλλα που θα προδιαγράφονται καλύτερα εξ'αρχής...

Π Αστροναύτης είπε...

Νιώθω ότι εννε σωστό που νομίζεις πως ετελειώσαν οι φίλοι τζαι τα ποτά τζαι οι συζητήσεις! Ντάξει εφύαν κάποιοι αλλα εννα εν πίσω σύντομα, τζαι επίσης εμείναν τζαι κάποιοι :-) xx

Καλή τους αρχή, τζαι στα δικά μου!

Moonlight είπε...

Μικρέ Π, μα εν είπα ότι εχάθηκε κανένας! Είπα ότι έφυε το καλοκαίρι... Εννοείται εσύ είσαι δαμέ, όπψς και άλλοι είμαστε δαμέ ΦΥΣΙΚΑ, τζαι πρέπει να ξεχειμωνιάσουμε κάπως!!! Καλή (σούπερ) σχολική χρονιά, καλή δύναμη (γιατί που νου διαθέτωμεν τζαι ξέρω το) τζαι θα είμαστεν κατάγυρα!

Moonlight είπε...

O Π Αστροναύτης άφησε το πιο κάτω σχόλιο διορθωμένο, που θεωρώ ότι μεταφέρει καλύτερα αυτό που ήθελε να πει, άρα έπρεπε να γραφτεί στα πρακτικά:
Είμαι βαθύτατα εκνευρισμένος!
Έγραψα σχόλιο τζαι εν ήμουν signed in τζαι εσβήστηκε!

Ένιγουέι!

Νιώθω ότι εννε σωστό να νιώθεις ότι ετέλειωσεν η ζωή τζαι η καλοπέραση τζαι τα ποτά! Ντάξει εφύαν κάποια αγαπημένα πρόσωπα, αλλά ενναν πίσω πολλά σύντομα, :-) και εκτός αυτού, κάποιοι είμαστεν δαμέ κόμα, χαλόου..

Καλή τους αρχή, τζαι στα δικά μου κάποια μέρα! και καλό χειμώνα να έχουμε!

χχχ


Dreamer είπε...

οντως τουντο καλοτζιαιρι ηταν περιεργο αλλα σιουρα θα ερτουν καλυτερα! cheers!