Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2019

2018

Το 2018 ήταν μια καλή χρονιά για μένα- ή τουλάχιστον έτσι ξεκίνησε. Πέτυχα πράγματα τα οποία δεν ήξερα ότι μπορώ να καταφέρω, είχα την περισσότερη δουλειά που είχα σε όλη μου τη ζωή, και ένιωθα ότι κάπως πλέον ήξερα πού μου παν τα 4.
Μέσα στον Σεπτέμριο τα πράγματα ξεκίνησαν να πηγαίνουν κατά διαβόλου: Ο πατέρας μου αρρώστησε, σταμάτησα τη μια μου δουλειά για να δώσω το χρόνο μου σε εκείνον, διεκόπηκε ακόμα μια συνεργασία που είχα και την οποία αγαπούδια ιδιαίτερα, περάσαμε όλη η οικογένεια τα γενέθλιά μας και τις γιορτές στο νοσοκομείο.

Για το 2019 εύχομαι να βρει την υγεία του ο πατέρας μου, και σε εσάς εύχομαι να έχετε την υγεία σας, και όλα τα άλλα κάπως θα έρθουν και θα βρουν τον τόπο τους.
Μην χάνετε χρόνο και ενέργεια σε πράγματα, καταστάσεις, ή άτομα που δεν το αξίζουν. Να επροσπαθείτε να είστε η καλύτερη εκδοχή του εαυτού σας, να δέχεστε την κριτική, να έχετε χιούμορ, να μην πέρνετε τα πάντα στο τόσο σοβαρό, αλλά ό,τι κι αν κάνετε, να σκέφτεστε αν είστε πρώτα περήφανοι για αυτό.

Συνοψίζοντας λοιπόν, εύχομαι λοιπόν, υγεία, δύναμη, και διαύγεια για το 2019.




2 σχόλια:

Clueless είπε...

Τι όμορφα που τα λες. Πρέπει να το τυπώσω και να το διαβάζω κάθε μέρα.
Εύχομαι να βρει την υγεία του ο παπάς σου. Όλα τα καλά για το 2019.

pax είπε...

Από τη μια χαίρομαι που το μεγαλύτερο μέρος της χρονιάς ήταν όμορφο, από την άλλη λυπήθηκα για τον παπά σου. Είναι δύσκολα και ψυχοφθόρα τα νοσοκομεία. Υπομονή και δύναμη! Εύχομαι να βρει την υγεια του :)