Πέμπτη 17 Ιουλίου 2014

Oat Bars

Στα πλαίσια δίαιτας δεν έχω πολύ χώρο για πειραματισμό στην κουζίνα.
Πριν από μερικές μέρες η μάνα μου ήθελε κάτι γλυκό, και είπα ότι θα της φτιάξω κάτι για να τρώει σαν σνακ (προκειμένου να μην τρώει τις μαλακίες που τρώει υπό άλλες συνθήκες).

Με ό,τι είχα σπίτι έφτιαξα αυτό:

Υλικά:
2 φλ. βρώμη
1/3 φλ. κολοκυθόσπορο
1/3 φλ. ηλιόσπορο
1/3 φλ. κομμένα φιστίκια (αιγίνης)
1/2 φλ. dried cranberries
1/2 φλ. τριμμένη καρύδα
2 κουταλιές βούτυρο
2 κουταλιές μέλι
2 κουταλιές μαύρη ζάχαρη
1 κουταλάκι απόσταγμα βανίλιας
1 κουτάλι ενυδατωμένα chia seeds
3-4 κουταλιές λιναρόσπορο αλεσμένο
3-4 σύκα παστά κομμένα σε κομματάκια μικρά (μέγεθος σταφίδας)

Οδηγίες:
Σμίξτε βρώμη-κολοκυθόσπορο-ηλιόσπορο-φιστίκια-cranberries-καρύδα-λιναρόσπορο-σύκα σε μια κούπα.
Σε μια μικρή κατσαρόλα ζεστάνετε βούτυρο-μέλι-ζάχαρη.
Ενυδατώστε τα chia seeds (απορροφούν περίπου 9 φορές το βάρος τους, και θέλετε να γίνουν σαν αραιό ζελέ)
Όταν λιώσουν στην κατσαρόλα το βούτυρο-μέλι-ζάχαρη τα ρίχνετε μέσα στα στεγνά υλικά σας, και ανακατεύετε γρήγορα γρήγορα για να μην απορροφήσει η βρώμη τοπικά τα υγρά, και να πάει παντού η υγρασία.
Προσθέστε τα chia seeds και ξανανακατέψτε.

Απλώστε σε ένα ταψί που έχετε στρώσει με αλουμινόχαρτο (χρησιμοποιώ ένα 25 x 25cm) και πιέστε πολύ πολύ καλά με ένα κουτάλι για να γίνει όσο πιο συμπαγές γίνεται.

Ψήστε στους 200 βαθμούς Κελσίου, μέχρι να ροδίσει.
Βγάλτε από το φούρνο και αφήστε το μερικές ώρες μέχρι να κρυώσει και να γίνει συμπαγές.
Ξεκολλήστε από το αλουμινόχαρτο και μεταφέρτε σε μια επίπεδη επιφάνεια όπου θα κόψετε σε τετράγωνα με ένα καλό μαχαίρι.

Φυλάτε στο ψυγείο μέχρι να τα καταναλώσετε.


9 σχόλια:

Mana είπε...

και από γεύση τι λέει? άρεσαν?

Unknown είπε...

Επιδεί δεν το έχω με την ζαχαροπλαστική θέλεις να κάμεις τζαι να με ενημερώσεις γιατι θέλω να τα δοκιμάσω αλλά αν επιδιώξω να κάμω εγώ μαλλόν shit bars θα καμώ? :)

Moonlight είπε...

Μάνα έκαμα τα, εφάαμεν τα, έκατσε πας στα αυτιά μου να τα ξανακάμω, εξανάκαμα τα, εξαναφάμε τα, τζαι τωρά περνώ τρίτο παροξυσμό, έννα της τυπώσω τη συνταγή να τα κάμνει.
Εν ωραία, εμένα αρέσαν μου πάντως, εδοκιμάσαν και πλάσματα που εν τρων βρώμες κλπ γενικά και ήταν οκ, άρα νομίζω είναι safe to try. Θα ήθελα να αντικααστήσω το βούτυρο με κάτι αλλά χμμμμμ...


Μικαέλλα, να στείλω σήμα; Πού σε βρίσκω; :)

Unknown είπε...

Moon μου, είπαμε εν είμαι τόσο αναίσθητη! Κάμε τα τζαί πε μου που να έρτω έγω για την δοκίμη!! Εσκέφτηκες να είχα απαίτηση να τα φέρεις τζιολάς?!!? :)

Moonlight είπε...

Μικαέλλα, εν γι'αυτό που ρωτώ πού θα σε βρω να σου πω! :)

Ανώνυμος είπε...

Κόρη είσαι μεγάλη ζαχαροπλάστενα εσύ!! Θα τα δοκιμάσω πάραυτα!!!!

Unknown είπε...

mik-ael-la@hotmail.com i will be waiting!! XXXXXXXX

Unknown είπε...

By the way i will make the coffee για να συνοδέψουμε τα oat bars μεν τα φάμε ξεροσφύρι!!

Moonlight είπε...

Α ρε Άμυ, είπα σου, μόνο εσύ με νιώθεις. :p

Μικαέλλα, θα ενημερώσω. Καφέ εν πίνω, αλλά αν μου έχεις 2 λεμόνια κάμνουμε μου μια λεμονάδα μπαμ μπαμ!