Τετάρτη 2 Ιουλίου 2014

Απόγευμα στο πάρκο -2

Νομίζω όσοι με ξέρουν, ξέρουν πώς νιώθω για τα διάφορα θέματα που αφορούν σκύλους, γάτους, κλπ. Εν είμαι ούτε καμιά που εν ούλλη μέρα μες στα shelters τζαι προσφέρει εθελοντική βοήθεια, αλλά εν θα επείραζα ποτέ μου ζώο, τζαι γι'αυτό θεωρώ ότι εν χρειάζεται να κάμω τζαι καμιά ιδιαίτερη δήλωση για φιλοζωία κλπ. Εν αυτονόητα για μένα 5 πράματα.

ΌΜΩΣ

Κυράτσα αγαπητή μου, έχεις τρία σκυλλάκια. Μιτσικουρούθκια, τρισχαριτωμένα. Αποφάσισες να τα φκάλλεις βόλτα στο γραμμικό. Καλά έκαμες. Τον λιγοστό δημόσιο χώρο που έχουμε σε τούτη την πόλη, καλά κάμνουμε να τον διεκδικούμε για να μεν τον χάσουμε. Τζι εγώ αν είχα σκύλους θα τους εκυκλοφορούσα τζειαμέ. Μεν σου πω τζαι στο κομμάτι του δήμου Στροβόλου (άλλη ιστορία τούτη).
Αλλά κυρία μου...τι θέλεις τζαι ξαπολάς τους; Κατ'αρχήν εν ξέρεις τι μπορεί να φαν. Βάλλουν φόλες, εν ακούεις τι γίνεται; Κατά δεύτερον πώς ελέγχεις πού χέζουν για να τα μαζέψεις μετά; Κατά δεύτερον, εν ζώο. Έχει ένστικτα. Πώς είσαι τόσο σίγουρη ότι δεν θα ξαμολυθεί πίσω που ένα άλλο σκύλο, μια γάτα, ένα μωρό πας σε ποδηλατούι; Κατά τρίτον, αφού δεν περπατούν ΚΑΝ δίπλα σου σε μια ευθεία, τζαι περιφέρονται στο πλάτος του πεζο/ποδηλατόδρομου, εν αντιλαμβάνεσαι ότι ενοχλούν τζείνον που έρκεται κατά πάνω σας; Παν δεξιά αριστερά χωρίς λογική, χωρίς να ξέρουν να κάμουν μιαν πάντα αν δουν έναν ποδηλάτη ή ένα άτομο να τρέχει. Εγώ γιατί πρέπει να κάμνω ασκήσεις ισορροπίας πας σο ποδήλατο ώσπου να γινεί η όρεξη τους να κάμουν τζει, τζαι να είμαι στα 10cm που το να τους πατήσω τζαι να μεν ταράσσουν; Πρέπει να μπηχτώ μες στα αγκάθκια όξα να ππέσω μες στον ποταμό εγώ;
Τζαι λαλώ σου: Εν δικά σας; Ναι, λαλείς μου.
Λαλώ σου ότι ναι εκτός του ότι απαγορεύεται εν τζαι επικίνδυνο. Τζαι απαντάς μου με τουπέ ότι "δεν απαγορεύεται". Τζαι απαντώ σου ότι βεβαίως και απαγορεύεται να είναι ελεύθεροι σε δημόσιο χώρο, αλλά θωρείς ομπρός σου με ύφος τυφλού (No offence) τζαι εν απαντάς. 

verdict: ττοππούζα

Κυράτσα αγαπητή μου. έχεις 2 παιδάκια. Μιτσικουρούθκια, τρισχαριτωμένα. Αποφάσισες να τα φκάλλεις βόλτα στο γραμμικό. Καλά έκαμες. Τον λιγοστό δημόσιο χώρο που έχουμε σε τούτη την πόλη, καλά κάμνουμε να τον διεκδικούμε για να μεν τον χάσουμε. Τζι εγώ αν είχα σκύλους  παιδάκιαθα τα εκυκλοφορούσα τζειαμέ. Αλλά κυρία μου...τι θέλεις τζαι ξαπολάς τα πες στα τρίτροχα τα ποδηλατούθκια να πιάνετε ούλλο το πλάτος του δρόμου; Τζαι άτε τζαι ξαπολάς τα, γιατί εν τους εξηγάς τη χρήση του δρόμου, ότι κινούμαστε κατά μήκος του δρόμου; Πε τους να παν ως το τάδε σημείο τζαι να επιστρέψουν. Να τα βλέπεις, να μεν είναι μακριά, να μάθουν ότι πρέπει να πηαίνουν ίσια, να μεν ενοχλείτε και κανένα και να χαρούν που κόφκουν δρόμο. Ποιό μωρό ενθουσιάζεται να του δώκεις ποδήλατο τζαι 2 μέτρα μόνο να κινείται μέσα; :/ Τζαι άτε θέλεις τα τζειαμέ. Εν μπορείς ΕΣΥ που είσαι ενήλικας, ΕΣΥ που είσαι υπεύθυνη για την ασφάλειά τους, ΕΣΥ που κόφκει ο νους σου νάκκον παραπάνω (όξα;), να θωρείς δεξιά αριστερά αν έρκεται κόσμος τζαι να φροντίζεις ο κόσμος να έχει λίο τόπο να περάσει δίπλα σας; Τζι εν κανεί που εν θωρείς τούτο το πράμα, πάεις τζι εσύ τζει τζει λοξά λοξά χωρίς να θωρείς αν έρκεται κάποιος. Εν φοάσασι για λλόου σου; Τζαι περνώ που δίπλα σου, σε 1 χιλιοστό να σου τζείσω, τζαι κάμνω ένα επιφώνημα Ωπ! τζαι έχεις το θράσος να μου φωνάξεις ΕΜΕΝΑ, "watch it!"; Τζαι σταματώ, τζαι κατεβαίνω, τζαι φωνάζω σου ότι πιάνετε ούλλο το δρόμο, τζαι εν μπορείς να περπατήσεις σε ευθεία τζαι πρέπει εγώ να "watch it"; 

verdict: ττοππούζα ΚΑΙ χαζή

 Τζαι εν θα κλείσω κάπως τούτο το κείμενο γιατί έννα με πιάσουν τα "φασιστικά" μου τζαι έννα έχουμε άλλα δαμέσα.

5 σχόλια:

bulby είπε...

λείπει ένα ψόφο ή ένα στα τρένα στο τέλος του ποστ αλλά maybe είσαι πολλά καλόκαρδο άτομο ή εγώ είμαι ο κακός

Moonlight είπε...

είπαμε, έχω άποψη αλλά ξέρω ότι εν πολλά παρεξηγήσιμο θέμα για συζήτηση δαμέσα, άρα αφήνουμεν το.

Disciple είπε...

:) απόλαυσα το.

νομίζω πάρτο απόφαση ότι η κοινή λογική έννεν τόσο κοινή. εννα δεις τον κοσμο με άλλο μάτι

Triolouin είπε...

Να πηαίνεις κανονικά τζιαι όποιος μπαίνει μες τον δρόμο σου, απλά να τους τσιλλάς!

Moonlight είπε...

Δεσποσύνη, εν μπορώ, εν το χωρεί ο νους μου. Πρέπει κι εγώ να είμαι ΚΑΠΟΥ στενόμυαλη, έννε;

Τριολούιν, εν βολεύκει να τσιλλάς με το ποδήλατο γιατί τρώεις την τζι εσύ χαμέ γμτ. Εχάσαμεν τζαι που δαμέ.