Σάββατο 9 Φεβρουαρίου 2013

You have reached the end of the week (5)

Τούτη η εβδομάδα εν εξεκίνησε σπουδαία. Την Κυριακή βράδυ επιστρέφοντας σπίτι εν ένοιωθα πολλά καλά. Το πρωί το μόνο που ήθελα να κάμω ήταν να βράσω νερό, να βάλω την πουγιώττα μες στο κρεβάρι τζαι να πέσω ξανά. Εσκέφτηκα τες δουλειές μου και ενημέρωσα πώς ένοιωθα και ό,τι χρειαστούν να επικοινωνήσουν, και έμεινα σπίτι. Σιγά σιγά ένοιωσα καλύτερα. Στο μπαλέτο επολλύναμε οι μαθητές και το ευχαριστιέμαι πολύ το μάθημα. Την Παρασκευή αν και ήμουν τέζα, έκατσα ως τες 3 με μια παρέα που εσάς εφάαμε σάννα μενε ξαναείδαμε φαί, εμιλήσαμε, είπαμε πελλάρες, επεράσαμε μια όμορφη βραδιά.
Σήμερα το πρωί αν και ξύπνησα αυτόματα με μόνο 5μιση ώρες ύπνου, έφαα μια φέτα κέικ σοκολάτας που έφτιαξε η μάνα εψές, και ήπια το τσάι μου. Τη συνταγή θα σας τη δώσω κάποια στιγμή γιατί ήταν Τ-Ε-Λ-Ε-Ι-Ο! Μετά φτιάξαμε πίτσα, και έφυγα για γρήγορο καφέ στη Φανερωμένη. Γύρισα κι έφαγα την πίτσα μου! Ό,τι κι αν πω θα είναι λίγο! :) Το βραδάκι θα πάω για ποτάκι σε μέρος που δεν έχω ξαναπάει, για γενέθλιο μιας καλής ψυχούδας, και αύριο μετά το πρωινό ξύπνημα για μνημόσυνα, θα δω ξαδέρφια που δεν είδα ούτε για να τους ευχηθώ με τη νέα χρονιά. Ελπίζω να κάτσει κι ένα θέατρο που κανόνισα με μια κούκλα ανάμεσά σας, και το Σ/Κ μου θα είναι φουλαρισμένο. Από Δευτέρα πρέπει να συγκεντρωθώ σε κάποια πράματα αλλά τούτο είναι άλλη ιστορία... :)
Καλό Σαββατοκύριακο σε όλους και όταν μιλάτε στον εαυτό σας και στους αγαπημένους σας ψιθυρίστε "shine bright like a diamond".