Λοιπόν παιδία μου.
Εγώ έστειλα την επιστολή την Πέμπτη στο mail που είναι δημοσιευμένο στο site της εταιρείας.
είπα ότι θα δώσω προθεσμία μια εβδομάδα και εάν δεν έχω απάντηση, πρέπει κάτι να γίνει.
Το τι δεν το ξέρω. Θέλω τα φώτα σας.
Κάποιοι είπαν για εφημερίδες.
Πώς επικοινωνώ, τι στέλνω;
Πώς υπογράφω;
Πρέπει να φωτογραφήσω το κατάστημα, να δώσω όνομα κλπ, ή τίποτε απολύτως, απλά ότι έγινε τούτο το πράμα;
Δεν θέλω να κατηγορήσω την εταιρεία ή το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά από τη στιγμή που όπως έγραψα και στην επιστολή μου, την στέλνω για να διορθωθούν οι ίδιοι, γιατί στην εποχή που ζούμε και ο πελάτης ψάχνει για τη σωστή εξυπηρέτησή του, και υπάρχει πολύς ανταγωνισμος (ειδικά στη συγκεκριμένη περιοχή) και ο καταναλωτής δεν έχει κανένα λόγο να προτιμήσει το συγκεκριμένο μετά από 1-2 περιστατικά που θα διαδραματιστούν μπροστά στα μάτια του.
Να σας πω (αν δεν το είπα ήδη) ότι σχεδόν ΚΑΘΕ φορά που πάω στο συγκεκριμένο κατάστημα ΠΑΝΤΑ κάτι γίνεται που να χαλά την εικόνα....
Αυτά. Όποιος ξέρει, απαντά.
Θενξ γκάις!
Εγώ έστειλα την επιστολή την Πέμπτη στο mail που είναι δημοσιευμένο στο site της εταιρείας.
είπα ότι θα δώσω προθεσμία μια εβδομάδα και εάν δεν έχω απάντηση, πρέπει κάτι να γίνει.
Το τι δεν το ξέρω. Θέλω τα φώτα σας.
Κάποιοι είπαν για εφημερίδες.
Πώς επικοινωνώ, τι στέλνω;
Πώς υπογράφω;
Πρέπει να φωτογραφήσω το κατάστημα, να δώσω όνομα κλπ, ή τίποτε απολύτως, απλά ότι έγινε τούτο το πράμα;
Δεν θέλω να κατηγορήσω την εταιρεία ή το συγκεκριμένο κατάστημα, αλλά από τη στιγμή που όπως έγραψα και στην επιστολή μου, την στέλνω για να διορθωθούν οι ίδιοι, γιατί στην εποχή που ζούμε και ο πελάτης ψάχνει για τη σωστή εξυπηρέτησή του, και υπάρχει πολύς ανταγωνισμος (ειδικά στη συγκεκριμένη περιοχή) και ο καταναλωτής δεν έχει κανένα λόγο να προτιμήσει το συγκεκριμένο μετά από 1-2 περιστατικά που θα διαδραματιστούν μπροστά στα μάτια του.
Να σας πω (αν δεν το είπα ήδη) ότι σχεδόν ΚΑΘΕ φορά που πάω στο συγκεκριμένο κατάστημα ΠΑΝΤΑ κάτι γίνεται που να χαλά την εικόνα....
Αυτά. Όποιος ξέρει, απαντά.
Θενξ γκάις!
4 σχόλια:
αγαπητη moonlight, να σου πω την αληθκεια ετσι ξικουτσουλλα. Ο κυπραιος εν αναισθητος (π.χ ο κυριος με το ψωμι) η πωλητρια εν διπλά αναισθητη! το ιδιο και ο ιδιοκτητς, η αυτος που θα παραλαβει το email τελος παντων. Τιποτε δεν θα γινει. θα παιξουν πελλο οπως παντα...
Εισηγούμαι να κάνεις λίγη υπομονή (ακόμα μιά βδομάδα) μιά και είναι περίοδος αδειών και αν δεν λάβεις απάντηση να τηλεφωνήσεις και να ζητήσεις να μιλήσεις με τον Δ/ντή ή τον Ιδιοκτήτη. Αν σε αγνοήσουν τότε να ανεβάσεις ταχύτητα! Βέβαια μπορεί να σου πουλήσουν τα γνωστά "θα το δούμε το θέμα. Σε ευχαριστούμε που το έφερες στην προσοχή μας" και να μην κάνουν απολύτως τίποτα.
Εν τζαιν ότι εννα φκει τίποτε που την εφημερίδα, έτσι το είπα επειδή προφανώς έσιεις όρεξη να το συνεχίσεις.
Υποθέτω εννεν ανάγκη να βάλεις το όνομα σου αλλά νομίζω εν δεδομένο ότι πρέπει να βάλεις το όνομα του καταστήματος αλλιώς what's the point. Name and shame. Τζιαι στο κάτω κάτω αν δεν σου απαντήσουν στην επιστολή διούν σου το chance να το κάμεις.
Τζιαι γιατί να μεν τους κατηγορήσεις δηλαδή; Κατηγορείς τους επειδή εν γάιδαροι τζιαι εν εκπαιδεύκουν τους υπαλλήλους τους τζιαι κατηγορείς τους υπαλλήλους επειδή εν γάιδαροι τζιαι θέλουν training για τα στοιχειώδη.
Ουφ.
Νομίζω ότι εν θα κάμουν τίποτε.. "σιγά, μια ξινισμένη υποχόνδρια κάμνει καταγγελία - μεν γοράζεις πουλλόου μας αμμέν σου αρέσκει" Εν ηξέρω κατα πόσον αφορά την υπηρεσίαν ανταγωνισμού τζιαι προστασίας του καταναλωτή το θέμαν.. μάλλον πιο κατάλληλος φορέας εν η υγειονομική υπηρεσία - επώνυμη ή ανώνυμη καταγγελία.
Δημοσίευση σχολίου