Πέμπτη 12 Νοεμβρίου 2009

Μια ποικιλία απ' όλα;


Τζαι έτσι τζαιρούς ακόμα εμείς οι αχάπαροι κάμνουμε σχολική αργία (τζαι κανένα άλλο είδος) επειδή-άκουσον άκουσον-εν η γιορτή του αρχιεπισκόπου. Αν είναι ποτέ δυνατόν. Κάθε μέρα τον τελευταίο τζαιρό αντιλαμβάνουμαι πόσο πίσω που τον κόσμο είμαστεν δαμέσα.

Χέμινγουεϊ, ο καιρός εν μου αρέσκει. Πιάνει με μια επιθυμία να κουλουρκαστώ μες στο κρεβάτι μου κάθε μέρα, να πίνω τσάι με γλυκάνισσο, λεμονόχορτο(λουίζα που λαλούμε) τζαι γαρύφαλλο. Ή έστω ένα τσάι θκιόσμυν άμα βαρκούμαι να κάμω το μίγμα για το αλλό.
Θέλω να τρώω σούπα αφκολέμονη (σούππα λέμονη που ελάλεν τζαι η αρφή μου μωρό) με ταμπάσκο τζαι μαύρο πιπέρι. Θέλω να θκιεβάζω βιβλία τζαι περιοδικά. Εχτές εθκιέβασα τζαι λίην εφημερίδα να φανταστείτε. Θέλω να πίνω χυμούς το πρωί, τη νύχτα να τρώω φρούτα, να θωρώ ταινίες, να φορώ πασhές κλάτσες...

Εσείς τι θέλετε να κάμνετε έτσι τζαιρόν;

7 σχόλια:

sindrimin είπε...

θέλω να μπορώ να τα προλαβαίνω ούλλα! Τζαι τα "πρέπει" τζαι τα "θέλω"!

Eólica είπε...

Θέλω να σταματήσω να θκιαβάζω τόσο πολλά για το σχολείο τζιαι να έβρω χρόνο να τελειώσω ένα βιβλίο που θέλω τζιαι να δω τζιαι μιαν καλή ταινία. Θέλω χρόνο να βλέπω τους αθρώπους που αγαπώ. Κατά τα άλλα εν παραπονιούμαι! :)

Unknown είπε...

Θέλω το πρωί που ξυπνώ τζιαι τσιλλά με το πάπλωμα να μεν πρέπει να σηκωστω

Ανώνυμος είπε...

θέλω να ερτω να σε δω αρφουλλα! xxx
επίσης να προλαβαίνω ούλλα μου τα θκιαβάσματα τζαι να πιασω πτυχίο στα 4 χρόνια! καλο ε; :p

Ktino είπε...

θέλω να εν κάθε πρωίν έτσι ήσυχοι οι δρόμοι...

Αχάπαρη είπε...

θέλω να καταργηθούν οι δευτέρες. και οι τρίτες και οι τετάρτες και οι πέμπτες. τα παρασκευοσαββατοκυρίακα εν με ενοχλούν ας μείνουν όπως είναι.

Moonlight είπε...

@sindrimin : very easy answer
@Eólica: god, πόσο πολλά σε καταλάβω...
@Τσαρτελλούι: Η λεγόμενη "ευχή του πεντάχρονου"
@Αρφούλλα μου: καλό, ναι! (ελπίζω να έρτω εγώ πουρρίκκα μου!)
@Ktino: δυσκολάκι...
@Αχάπαρη: τζαι οι μισθοί μας να μείνουν, οι να γίνουν ανάλογοι των ημερών που θα δουλέφκουμεν!!!!!