Παρασκευή 14 Φεβρουαρίου 2020

X

Δύο δωμάτια, ένα για τα 3 αγόρια, κι ένα για τα 3 κορίτσια. Περάσαμε τη μέρα κάνοντας βόλτες στο Παρίσι με τα πόδια, βγάζοντας χαζές φωτογραφίες, γνωρίζοντας ο ένας τον άλλο.

Το βράδυ είπαμε να αφήσουμε το ζευγαράκι τελευταία νύχτα μόνο του, και να καθίσουμε οι υπόλοιποι στο δωμάτιο των αγοριών. Ενώσαμε τα 3 κρεβάτια και κοιμηθήκαμε. Η φίλη, εκείνος, εγώ, ο άλλος. 

Ξύπνησα στη μέση της νύχτας αγκαλιασμένη μαζί του, μισάνοιξα τα μάτια και φιληθήκαμε. Μέχρι το πρωί.

Σηκωθήκαμε, ετοιμαστήκαμε, πήγαμε στο Orsey, μοιραστήκαμε το σετ ακουστικών μου ακούγοντας την μουσική μου. Με χάιδεψε στο σβέρκο, και ακούμπησε τα δάχτυλά του στα δικά μου ενώ κρατούσα τη χειρολαβή στο μετρό.

Ανταλλάξαμε μέηλ και υποσχέθηκε ότι θα μου στείλει τις φωτογραφίες του, και νέες μουσικές.

Το κρατήσαμε για χρόνια με πολλή υπομονή και πολλή αγάπη.

Ξεκίνησε σε μια νύχτα του χειμώνα και τελείωσε σε μια νύχτα καλοκαιριού.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Ωχ, τι όμορφο κείμενο, Μπ.

The Passenger είπε...

Glad to see you are still around