Παρασκευή 19 Δεκεμβρίου 2014

DO NOT TOUCH MY FOOD, BITCH!

Ξυπνάς πρωί, χαίρεσαι που η μάνα σου έκαμε λουβί μετά που 1μιση μήνα που της το ζητάς (τζαι ενόμιζεν ότι θέλεις φρέσκο το οποίο φυλάει για άμα έρτει η κόρη της), τζαι λαλείς εν πειράζει, εν θα φάω καλό πρόγευμα αλλά έννα ετοιμάσω το φαΐ που θέλω για το μεσημέρι.
Βράζεις φαγόπυρο, σμίγεις το με το λουβί σε ένα τ/άπερ για να τα ζεστάνεις στο μικροκυμάτων. Κόφκεις την πιπεριά σου, το κρεμμύδι σου, τη φέτα σου, βάλλεις τα σε άλλο τάπερ για να μπουν ψυγείο. Κάμνεις το ντρέσινγκ σου σε βαζάκι, σακουλιάζεις τα τζαι πάεις γραφείο.
Τζαι σαλαβατάς τζαι ανυπομονείς να έρτει η ώρα να φάεις.

Τζαι έρκεται η ώρα η ευλοημένη τζαι παέις να φάεις. Αννοίεις το ψυγείο τζαι το τάπερ μετα λαχανικά και τη φέτα εν εξαφανισμένο.
Θωρείς δίπλα που το νεροχύτη το τάπερ σου πλυμμένο.

Ατιλαμβάνεσαι.

Πιάνεις την μαστόρισσα που ξέρεις ότι εν μαζί με την κοπέλλα που εκαθάριζε τζαι ζητάς να της μιλήσεις. Τζαι λαλεί σου πε μου εμένα.

Τζαι λαλώ της τα. Τζαι λαλώ της αν έξερα το τηλέφωνο της εν ήταν να σε πιάσω εσένα. Θέλω να ακούσει. Τζαι λαλεί μου εν δαμέ τζαι ακούει.
Τζαι δικαιολογείται ότι "άνοιξα το τάπερ (το αεροστεγώς κλειστό) τζαι εβρωμούσεν τζι επέταξα τα". Τζαι ζώνουν με οι δαιμόνοι παραπάνω. Τζαι λαλώ της θέλω να πάει να αγοράσει πιπεριά τζαι κρεμύδι (ευτυχώς φέτα έβαλα έξτρα σε άλλο τάπερ) τζαι να έρτει να μου τα φέρει να φάω το φαΐ μου. Τζαι λαλεί μου οκ, έννα σου τα φέρω εγώ τωρά που θα έρτω.

Τζαι φερνει μου τα, τζαι κάμνω το φαΐ μου, τζαι τρώω. Τζαι επιστρέφω στη δουλειά μου. Τζαι θωρώ την τζι έρκεται ΜΑΖΙ με το κοπελλούι της.
Τζαι ήρτεν μόνο τζαι μόνο για να μου ζητήσει τα ρέστα!!!

Ήρτεν να μου πει ότι εν ήταν σωστό να φωνάζω της μαστόρισσας στο τηλέφωνο. Λαλώ της εν εκατάλαβες. Εζήτησα να σου μιλήσω επειδή εν είχα το δικό σου το τηλέφωνο, τζαι είπε μου να της πω. Αν είχα το δικό σου ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ότι έννα σου φώναζα εσένα.

Ύστερα είπε μου ότι εν δέχεται να της φωνάζει κανένας, γιατί ούτε ο άντρας της εν της φωνάζει. (Αλλά φοάται να του πει πράματα που κάμνει. Χμμμ...) Τζαι λαλώ της εν με κόφτει, εμένα τούτος εν ο τρόπος μου άμα αντιμετωπίζω μια παράλογη περίπτωση.

Ύστερα είπε μου ότι εν έπαθα τίποτε, εν έμεινα νηστιτζή που εν έφαα ένα κρεμμύδι τζαι ένα καρότο. Τζαι είπα της κατ'αρχήν τόσο πολλά είδες τι επέταξες τζι εκατάλαβες τι μυρωδιά έπρεπε να ε΄χει το πράμα που επέταξες, που πρέπει να σου πω ότι εν πιπεριά που ήταν, τζαι όι καρότο, τζαι πως Ό.ΤΙ τζι αν ήταν εν είχε δικαίωμα να το πετάξει.

Τζαι λαλεί μου αν δεν έθελες να το πετάξω ας έρκεσουν να θωρείς τι κάμνω.
Λαλώ της πραγματικά εν πάμε καλά, αν δεν ήταν της μαστόρισσας που ήταν τζειαμέ, τζαι δεν ήταν δικό σου, έπρεπε να ρωτήσεις πριν αποφασίσεις μόνη σου να μου πετάξεις το φαΐ μου!

Τζαι επιμένει ότι κάμνω θέμα για ένα κρεμμύδι τζαι ένα καρότο. Τζαι παίρνω τα παραπάνω τζαι λαλώ της είπα σου εν πιπεριά, τζαι πραγματικά εν πρόκειται να συζητήσω άλλο το παράλογο, που ήρτες να μου ζητήσεις να ρέστα που μου επέταξες το δικό μου το φαΐ τζαι εθύμωσα.

Τζαι λαλεί μου αν θέλω να φωνάζω να φκω έξω να φωνάζω. Τζαι λαλώ της έφκα έξω να σου φωνάξω έξω.

Τζαι λαλεί μου εσύ νομίζεις ότι είσαι κυρία αλλά φωνάζεις για ένα καρότο κι ένα κρεμμύδι. Τζαι ξαναλαλώ της εν το φαΐ μου τζαι εν πιπεριά τζαι όπως θέλω αντιδρώ. Τζαι το ότι βρωμεί το κρεμμύδι έννεν δικαιολογία, εν κρεμμύδι, τα κρεμμύδια βρωμούν. Τούτη εν η δουλειά τους. Αν είχες μια λογική διακιολογία θα το καταλάβαινα γιατί εξανασυνέβηκε. Αλλά δεν έχει λογική και δεν φτάνει που δεν έχει λογική ήρτες να μου κάμεις παρατήρηση που εθύμωσα και το έδειξα φωνάζοντας.

Τζαι μετά είπε ότι δεν θα ξαναέρτει στο γραφείο να καθαρίσει, και θα πηαίνει να καθαρίζει μόνο το σπίτι της μαστόρισσας. Και είπα της καλά, τιμωρείς την μαστόρισσα επειδή επέταξες μου το φαΐ μου και θυμώνω; Και εξαναείπε το ίδιο πράμα και έφυε.

Fin.

14 σχόλια:

back2flat είπε...

MY SANDWICH??!!

Unknown είπε...

Εγώ ήταν να την δέρω τζιολάς! Τζαι μπροστά στην μαστόρισσα για να έχω τζαι μάρτυρες! Τζαι να εβρωμούσε τι εν το προβλημά της τζίνη θα το έτρωε? Ατε σιχτιρ πιον ούλλοι. Που το παίζουν ότι έπρεπε να τους ευχαριστήσω τζαι πουπάνω που μου εκαθάρισε το τάπερ! Ατε όλαν!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ήταν να σου πω εν τζιαι ήρεμα που της εμίλησες. Ήταν να την πασπαλιάσω αν μου πέτασσε το φαί μου και άννοιε μου και τόσην γλώσσαν. Και τα κρεμμύδια εν βρωμούν . Εμένα αρέσκει μου η μυρωδκιά τους, ειδικά άμαν εν ψημένα, ειδικά μεστα σουβλάκια. Γενικά εν πιστεύκω ότι βρωμουν, άσχετο απλά ήθελα αν το πω:)))

Mademoiselle Hyde είπε...

Έχει αθρώπους που απλά κάμνουν το μόνο σε ορισμένα άτομα. Αν το φαΐν ήταν άλλου μπορεί να μεν το έκαμνεν. Εμένα έτυχε στην παλιά δουλειά η τηλεφωνήτρια/σεκρεταρυ να της ζητώ να κάμει κάτι (που ήταν δουλειά της) και να μου λαλέι εν μπορώ τωρά ενώ αμα της το εζήταν άλλος έκαμνε το στο άωε σβήσε. Εννοείται ότι αμα μου έσπασε τα νεύρα μου κι ετσιρίλλουν εθκιωξεν την ο μάστρος. Οπότε μπορεί τούτη να έχει κόλλημα μαζί σου.

Ina είπε...

Μήπως και έχει δίκαιο η Ματνμαζέλ;Μου φαίνεται ότι σου κολλά.

Moonlight είπε...

@b2f: να σημειωθεί στα πρακτικά ότι πιάνω το ρέφερενς, α!

Μικαέλλα, είπαν μου "φυσικά και εν παλαβή, αν δεν ήταν παλαβή εν θα ήταν καθαρίστρια"-στο οποίο διαφωνώ πάρα πολλά. Άκουσα για κόσμο που εβρέθηκεν έτσι τζαι επήεν τζαι εγύρεψεν τζαι ήβρεν δουλειά να καθαρίζει, τζαι μακάρι να ετάρασσα τζι εγώ τον κώλο μου τζαι να έκαμνα δουλειές όπως τούτοι. Τζαι εν νομίζω καν ότι εν παλαβή τούτη, απλά αποφασίζει τζαι διατάσσει.

Αμαδρυάδα τζι εμένα αρέσκει μου η μυρωδιά τους, αλλά άτε να πω εν κρεμύδια, έννεν κάρι, έννεν βασιλικός, έννεν δυόσμος. ΑΛΛΑ, αφού έτσι εν η μυρωδιά τους τα γέρημα τζαι τα σκοτεινά! Τζαι άτε επέταξεν τα. Εν εμπήκε ΚΑΝ στη διαδικασία να απολογηθεί... ΌΙ, έπρεπε να έρτει να μου ζητήσει τα ρέστα!

Μαμζέλ, Ίνα, εν νομίζω ότι έχει κάτι μαζί μου. Ήμουν πολλά οκ μαζί της, 2 ώρες τη μέρα βδομάδα που την έβλεπα έκαμνα της τζαι ούλλες τες ευκολίες για να καθαρίσει. Εσηκώνουμουν έφεφκα άφηκα τη δουλειά μου ώσπου να μου πει ότι εν οκ να πάω πίσω, εν της είπα ποτέ ότι εξαφανίζει μου κόλλες, τζαι ΠΑΝΤα το γραφείο μου εν συγυρισμένο αρκετά γι να μεν δυσκολευτεί να τα σηκώσει, να καθαρίσει τζαι να φύει. Τζαι άμα έβρει κάτι περίεργο απολογούμαι της. Πχ ενόμιζα έπεσε μια κοκκόνα εκτός καλάθου μια φορά, τζαι λαλώ της δεν είμαι σίουρη αλλά αν την έβρεις σαν σκουπίζεις σόρυ, όι να νομίζεις ότι πετάσσω χαμαί τα σκουπίδια μου!

bulby είπε...

Άφηστην να φύει, κόψε την έξω, τηλεφώνα καμιάς μπέατριξ ή τζείνης της ξανθιάς της βιζούς που το βίντεο του μπλακ γουίντου, σκοτώστε την, τζαι φάτε την με κρεμμύδι τζαι πιπεριά
Problem solved. Thank me later

Moonlight είπε...

Εν ο Μπούλμπι που το είπε θέλω να γραφτεί στα πρακτικά με κεφαλαία, εγώ εν ξέρω τίποτε!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Δεύτερος που έπιασε το ρέφερενς
/πεζούνια πετούν φοβισμένα στο Σέντραλ Πάρκ


Μούν

Αν το παιδί της είναι έφηβος γιος, μπορείς να της το πετάξεις, διότι συνήθως μυρίζουν. Εν το άκουσες που μένα.

Brenda είπε...

Οκ εγώ πάλι δηλώνω εντυπωσιασμένη που πρωί πρωί σε στυλ Jamie Oliver έφτιαχνες ταπεράκια με φαγόπυρο και φέτες, κι αφετέρου διαφωνώ με το χειρισμό και κυρίως που της ζήτησες να σου φέρει κρεμμύδια και πιπεριές. Οκ shit happens. Έκαμε βλακεία, δεν είναι το τέλος του κόσμου όμως αν φας το λουβί χωρίς κρεμμύδι, ειδικά αν πρόκειται για γυναίκα μεγάλη σε ηλικία δεν το θεωρώ σωστό να την βασανίζεις.
Ταπεινή μου γνώμη.

Moonlight είπε...

Brenda, δεν είναι μεγάλη γυναίκα. Είναι καμιά 35ρια-40. Με εόχλησε το ότι δεν εγύρισε να πει ένα συγγνώμη.
Επίσης, το συγκεκριμένο φαΐ έχει ενάμιση μήνα που περιμένω να το φάω, τζαι όι, εν τρώω ποτέ όσπρια αν δεν είναι σαλάτα. Τούτο εν ήταν καν όσπρια. Ήταν 4 κουταλιές λουβί. Με φαγύπυρο. Εν χορτάνω, ούτε πάει κάτω. Και ας μεν άνοιε το τάπερ μου να το πετάξει. Δικό της εν ήταν, της μαστόρισσας που ήταν μαζί της δεν ήταν, ας με ερώταν, εν είχε άλλον να ήταν δικό του. Επίσης, μου εξαναπετάξαν το φαΐ μου, ΟΥΛΛΟ, τζαι τζείνος που το πέταξε απολογήθηκε και μου έδωσεν μια λογική εξήγηση. Δεν απαιτώ που τους ανθρώπους να είναι ρομπότ, αλλά μια λογική και μια συγγνώμη ναι, εν απαραίτητα για μένα.
Τούτη με λογική είχε, με ένα σόρυ εν εγύρισε να πει.

Για το πρωινό μαγείρεμα, έννεν κόπος να βάλω το φαγόπυρο να βράζει τζαι να ετοιμάσω 2-3 πράματα κομένα σε ταπεράκια, απλά εν εξύπνησα 10 λεπτά νωρίτερα και θυσίασα το πρωινό μου για τούτα. Κατά τα άλλα 9 πάω δουλειά, έννεν τόσο πρωί που ξυπνώ για να τα κάμω. ;)

the Idiot Mouflon είπε...

Παρακαλώ απομακρύνετε τα παιδιά...

Σε οικοτροφείο χωρκατούπολης σε μεσοδυτική πολιτεία -στο Αμέρικα -χυμός και άλλα ροφήματα συχνά εξαφανίζονταν από το ψυγείο του κοινόχρηστου χώρου.

Νεαρό -τότε -κερασφόρο τετράποδο με χαμηλό δείκτη νοημοσύνης... αφήνει -επίτηδες -ένα χάρτινο κουτί με χυμό ποπτοκάλι αφού πρώτα εναποθέτει στο λιγοστό του περιεχόμενο λίγο από το κάλεσμα της Μητέρας Φύσης που συνήθως προκαλεί η κατανάλωση τέτοιων υγρών.

Κατόπιν μένει μακριά από τον εν λόγω χώρο για χρόνο ικανό, επιστρέφει και βεβαιώνεται πως η κλοπή έγινε και το περιεχόμενο του κουτιού είχε καταναλωθεί.

Τέλος, αφήνει ένα σημείωμα στο ψυγείο εις άπταιστον αγγλική... όπου εξηγούσε τι ακριβώς είχε κάνει.

Ανώνυμος είπε...

πρέπει να έβρεις κάτι πιο σημαντικό να ασχολείσαι στη ζωή σου

Moonlight είπε...

ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΠΟΥ ΤΟ ΦΑΙ;!;!;!