Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2012

'tis the season

Νομίζω ότι πλέον έχει έρθει η κατάλληλη εποχή να βάψω τα νύχια μου χρυσά.
Yeee!!! :)
Επίσης, πλέον μετριούνται στα δάχτυλα (όλα τα δάχτυλα) οι μέρες που έμειναν μέχρι να δω το καλαμαράκι, ή αλλιώς μέχρι το τέλος του κόσμου.
Αν έρτει το τέλος του κόσμου τζι εγώ είμαι μες στο αεροπλάνο υπολογίζω ότι έννα εν πολλά φαντασμαγορικό, αφού θα ζήσω στιγμές φάιναλ ντεστινέισιον. Χόλιγουντ και βάλε. Που την άλλη, προτιμώ να δω το καλαμαράκι και να τελειώσει ο κόσμος μες στην αγκαλιά του παρά να έχω καμιά υστερίκλα δίπλα μου να πα(γ)ουρίζει τζαι να μου σιωνώνει τους καφέδες, να κάμνει εμετούς, κλπ.
Τέλοσπαντων. Αν δεν έρτει το τέλος του κόσμου, ελπίζω να έρτει κανένας 13ος πηλέ μου.

Είμαι χαρούμενη, οπότε πάρτε τραγουδάκι (δεν το άκουσα από εδώ πριν το ποστάρω, σόρυ αν είναι χάλια)


5 σχόλια:

Ænima είπε...

εν πιο πιθανόν να έρτει το τέλος του κόσμου παρά ο 13ος :/

Grouta είπε...

Τζαι σκεφτου, ας πουμεν, σεναριο...: να ερτει, οντως, το τελος του κοσμου τζαι να πληρωθεις τον 13ο τες 21/12... :Ρ

Rania είπε...

έκλεψες μου τον τίτλο μου:p
συμφωνώ..καλύτερα αγκαλιά παρά υστερία!

Moonlight είπε...

Aenima, λαλούν έννα έρτει. Τώρα να δω... :p

Γρούτα, σαμπώς τζι αν έρτει 20 έννα ξέρω πού να τον πρωτοξοθκιάσω!

Rania, σόρυ, εν το θυμούμουν, αν και είχα το διαβάσει! Να πούμε ότι εμένα εν 'tis τζι εσένα it's όξα να τον αλλάξω; Έρκεται σου τίποτε εσένα σε στυλ "ήρτεν ο τζαιρός που..."; :S

Popcornmonster είπε...

Ατε τζαι καλές αγάπες :)